bestellingenkamer

Discussie in 'Help archief' gestart door hanna1944, 2 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1944

hanna1944 Junior expert

al hele lange tijd krijg ik geen nieuwe "bestellingen" door in de bestellingenkamer. Alles is geleverd maar tja ik
    wil graag duiten verdienen maar ik krijg geen aanbod. Heb er lang geen gebruik van gemaakt, alles blijft aangevinkt. Hoe ga ik verder???????

2. Doornroosje1969

Doornroosje1969 Actieve auteur

Zover bij ons bekend is het nog steeds zo dat na 24 uur je nieuwe bestellingen zou moeten krijgen.
    Er staan kleine vinkjes bij de items die jij zou kunnen leveren. Pas als jij geleverd hebt, komt er 1 groot vinkje te staan. Heb je alle bestellingen van die rij gedaan komt er een wit vlak dat je alles geleverd hebt.
    Je ziet rechts boven bij de bestelling rij ook hoelang het duurt voordat er nieuwe bestellingen komen.
    Mocht dit bij jou niet zijn, graag dan een ticket naar support sturen.

3. hanna1944

hanna1944 Junior expert

Dank voor je reactie. Geen witte vlakken maar stevige sloten waar niet door te komen is. Ik volg je raad op en stuur een ticket naar support.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.