Bestellingen

Discussie in 'Help archief' gestart door stuiterbunny, 10 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stuiterbunny

stuiterbunny Forumbeginner

Ik heb in mijn woonhuis de bestellingen af. Maar ik krijg helemaal geen nieuwe. Ben nu een paar dagen verder, overal staat een vinkje, maar nog steeds niks. Heb alleen van alle rijen de eerste kunnen leveren. Maar nieuwe vakjes gaan er niet open. Dus snap niet zo goed wat je daar dan aan hebt of wat je er verder mee kan.

Het 2e vakje van alle rijen gaat gewoon niet open.
    Hoe nu verder ermee?

Heb in de Faq gekeken, maar kom er niet uit.

2. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

woonhuis bestellingen staan 24 uur, daarna worden er nieuwe bestellingen geplaatst.
    het 2e en volgende vakjes gaan pas open als je genoeg klantenpunten verzameld hebt.
    bij elke geleverde bestelling krijg je punten. deze zijn te zien in het balkje onder de klant.

3. stuiterbunny

Dat begreep ik. Maar ik wacht al 3 dagen...Dat is volgens mij langer dan 24 uur. En de eerste vakjes komen ook niet open om bv opnieuw te leveren. Dus zo kan ik nooit genoeg klantenpunten krijgen, omdat ik geen bestellingen kan leveren.

4. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Bij elke bestelling staan kleine vinkjes. als er geleverd wordt komt er een grote vink te staan.
    om te leveren klik je op "details" en dan kun je leveren en krijg je de beloning.
    tot nu is er nog niets geleverd aan bestellingen.

5. stuiterbunny

Ik weet zeker dat ik alles geleverd had, aangezien er punten stonden. En daar ik heel lang niet meer gespeeld heb, stonden er geen punten toen ik de draad weer oppikte. En als je geleverd hebt, krijg je grote witte vlakken. En die had ik vorig keer ook. Maar heb ze nogmaals gedaan. Ik zie wel. Anders speel ik dat gewoon niet. Iig bedankt.

6. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

als de button met details groen zijn moet je daarop drukken en inleveren
    als je een paar dagen geen bestellingen doet lopen je pnt terug naar 0

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dan klopt het toch precies? Toen je geleverd had stonden er grote witte vlakken. En toen er nieuwe bestellingen waren na 24 uur, waren die witte vlakken weer weg. Iedere keer krijg je klantenpunten om de bestellingen te leveren, en dan krijg je vanzelf een keer 2 bestellingen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.