Beste mods

Discussie in 'Help archief' gestart door Fam.Farmer, 24 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Beste mods even een vraagje ik heb dat griezelige boerenpakket aangeschaft in de OA staat oogstboost en deze geld voor gewas,stallen en bomen. Geld dit dan ook voor eventgewas want daar werkt hij niet op, zoals nu blijkt. In de winkel is de info weg en daar stond ook niets wat mij de indruk gaf dat dit niet voor eventgewas geldt.

Als dit zo is zouden jullie dan in het vervolg erbij willen zetten geld voor gewas( uitgezonderd eventgewas), ik vind het nu een beetje misleidend want ik dacht, eventgewas is ook gewas toch ???

Graag jullie reactie ;)

hoppetje en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Uit de OA:
    De Volle Maan oogstbooster geeft gedurende 24 uur een +2 bonus op Volle Maan producten (gewas, bomen en stallen).
    Is in te zetten via de voorraadkamer in de schuur, bij de ambachtsproducten.

Dus werkt niet op eventgewassen. Dat is altijd zo bij buffs die een specifieke categorie noemen.

3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Maar het is toch niet gek om te veronderstellen dat VM-eventgewassen ook vallen onder de categorie VM-producten?

4. RonSchoof

Bahamarama-eventgewassen vallen ook niet onder Bahamarama-producten.
    En ook op de farm zijn eventgewassen altijd een eigen categorie, niet onderdeel van de farm-gewassen.

En dat is al jaren zo, sorry, lijkt mij toch een eenduidig systeem.

5. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

o_Ok ik heb het pakket gekocht denkend dat het ook op de eventgewassen zou werken. maar helaas

6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb het pakket niet gekocht, maar was ook in de veronderstelling, juist ook vanwege het tijdstip waarop dit pakket wordt gelanceerd, dat het wel op eventgewassen zou werken.
    Misschien is het mogelijk om een volgende keer toch apart erbij te vermelden dat het niet op eventgewassen werkt?

7. RonSchoof

Neen. Als we alles wat standaard is overal bij moeten vermelden dan worden aankondigingen drie pagina's lang.
    En dan zijn er zoveel meer dingen die nieuwe spelers niet doorzien en waar we dus alle uitzonderingen aan moeten toevoegen.

Dus neen, goed lezen, bij twijfel eerst navragen voor je koopt.

En aangezien dit de vragensectie is, geen discussiedraadje, waarbij het antwoord al gegeven is, doe ik het draadje nu op slot.

farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.