Berichtje

Discussie in 'Help archief' gestart door winny1988, 11 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winny1988

winny1988 Gelegenheidsauteur

Hey , hallo bij mij blijft er een berichtje staan . Ter wel ik al mijn berichten heb gelezen . ook F5 helpt niet af en aanzetten van de pc ook niet . Weet iemand wat ik dan nog kan proberen ? Grtjes winny

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Bedoel je hier op het forum of in het spel zelf. Hier op het forum heb ik er ook wel eens last van en dan gaat het vanzelf wel een keer weg. Ik heb het nu ook. Net de o.a. gelezen voor het molenabonnement en hij blijft nu staan op het beginscherm als zijnde dat ik het nog moet lezen. Ga ik dan een pagina verder waar al die berichten staan dan staat er echt niets open. De keren dat ik er last van heb verdwijnt het vanzelf. Soms dezelfde dag nog en soms pas een paar dagen later.

Als het in het spel zelf is is het dan bij het duifje in het spel (blijft die in beeld staan) of bij het postkantoor bij je postvak in of postvak uit?

3. winny1988

winny1988 Gelegenheidsauteur

Nee , ik bedoel bij het spel zelf . ik zal eens gaan kijken in het postkantoor , maar als ik alle berichtjes gelezen heb zal er in het postkantoor ook niks staan hé. Ale dat denk ik toch . Alvast bedankt voor je uitleg .

4. miekekoning

miekekoning Veteraan

Hoewel een huisduif wellicht erg gezellig kan zijn snap ik dat je je paal gewoon leeg wil hebben als de duif zijn werk gedaan heeft.

Ik zou adviseren om je computer/laptop even goed op te schonen, de ervaring leert dat dit soort dingen op deze manier opgelost kunnen worden.
    Ik voeg een link toe waar je kan lezen hoe je dit kan doen.

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-technische-vragen-en-oplossingen.4741/

Edit: het kan ook zijn dat er in een eerdere periode nog een verstopt berichtje zit. Dat kan je zien door even goed door te scrollen in het postkantoor. Als daar een berichtje als ongelezen staat blijft de duif keurig op zijn plek.

Laatste bewerkt: 11 Februari 2019
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.