Berichten worden niet verstuurd.

Discussie in 'Technische vragen' gestart door daisy17858, 4 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    gisteren is het 3x gelukt om een bericht te sturen naar medespelers.
    Daarna stopte het postkantoor ermee.
    De berichten konden niet meer verstuurd worden, ik zag ze niet meer bij postvak uit.

    Vanmorgen is het 1x gelukt, nu loopt het weer vast.
    Kan wel een bericht schrijven, of op beantwoorden klikken, echter versturen gebeurt niet.
    Vooral nu met het ruilevent is dit erg lastig.

    groetjes daisy17858
     
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik heb je berichtje gisteren wel gehad, maar via de ipad kan ik je niet beantwoorden. Toetsenbord werkt daar niet in.
     
  3. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Klopt jou bericht is verzonden, was één van de die wel is gelukt. Het duifje naar Janjok1 en schaapje zijn niet verstuurd.
     
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je bent niet de enigste. Farmermikkie kan ook geen berichten sturen, wel ontvangen. Zitten jullie misschien op dezelfde markt? Heb je ook al andere browsers geprobeerd?
     
  5. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Andere browser helpt niet probleem blijft.
    Ik heb geen idee op welke markt Farmermikkie zit, volgens mij zit ik op 8.
    Echter vreemd vorige ruildag in ?? december geen last gehad van dit probleem.
    Lijkt ook echt willekeurig, het ene bericht wordt wel doorgestuurd, andere niet.
    Heel vreemd.
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb dit probleem al heel lang, ik gok een half jaar.
    Het lukt heel sporadisch om aan buren een berichtje te sturen, maar ook vaker niet dan wel. Maar aan niet-buren lukt het al helemaal niet.
    Support is ermee bezig geweest. Toen lukte het om 1 berichtje te sturen, en daarna hield het weer op.
    Andere browser maakt niet uit, via de client ook niet.
    Ik heb het opgegeven. Het is wel jammer, vooral bij het ruilevent.
     
  7. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Klopt met een ruilevent is het vervelend. Je wilt graag iets laten horen echter wil dat niet lukken.
    Enige optie is om het via ruildraadje te reageren. Echter heb ik buurtjes die geen gebruik maken van het ruildraadje.
    Echter wel iets laten weten / horen via een duifje. Erg vervelend.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.