Berichten met ***'s ipv tekst

Discussie in 'Technische vragen' gestart door Roos, 15 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Roos

    Roos Forum-hertog

    Al een tijdje, minimaal een week, maar ik denk zeker al langer, worden er woorden in een bericht vervangen door sterretjes. Nou snap ik dat bepaalde woorden niet mogen. Dus toen mijn buurvrouw overduidelijk, uit de rest van de zin te halen, 'kunt' had geschreven en daar sterretjes voor in de plaats waren gekomen, dacht ik dat ze een typefout had gemaakt die niet door de keuring was gekomen. Maar al snel bleek het om heel gewone woorden te gaan.

    Hierbij een verzameling van woorden die vervangen worden:
    De woorden: kunt, hoe, fokken, fok (fokt en gefokt mag wel), waarschuwing en het woord dit. Er zijn er wellicht veel meer. De sterretjes zijn pas zichtbaar voor de ontvanger. Daarna kan de zender van het woord het met scrollen terugzien dat zijn tekst na verzenden is aangepast.

    Een zin over *** je *** **** ****** (over hoe je dit kunt fokken) wordt tamelijk onleesbaar. Zowel mijn buurvrouw als ik kunnen die woorden niet typen. Het is niet een eenmalig iets, maar telkens weer.

    Ik heb er niemand over zien schrijven en het duurt al een tijdje, dus vandaar dat ik het hier maar neerleg.
     
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heeft je buurvrouw haar taalinstelling op Engels staan, misschien? In het Engels zijn dit namelijk geen gewone woordenxD
     
  3. Roos

    Roos Forum-hertog

    Dan ben ik wel heel benieuwd wat 'waarschuwing' voor Engels woord is. Dat kunnen ze niet eens uitspreken. xD
     
  4. tonkelaar62

    tonkelaar62 Gelegenheidsauteur

    DE buurvrouw heeft niet haar toetsenbord of instellingen op engels staan, sterker nog, ook zij mag bepaalde woorden, fokken (een woord dat toch regelmatig in farmerama gebruikt wordt) waarschuwing en de hierboven beschreven woorden ook niet typen, verry verry strange :p
    Dat ik geen scheldwoorden of sexueel getinte woorden mag gebruiken tot daar aan toe, maar wie is BP dat deze mijn berichten mag scannen/lezen?
     
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    BP is de ontwerper van het spel , en voor verder lees de algemene voorwaarden daar zal alles instaan.
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Zie deze post van even terug
    https://board-nl.farmerama.com/threads/sterren.42571/
     
  7. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ah... Dat maakt het typen inderdaad wel lastig met zo'n internationale lijst. Dankje voor je antwoord. Het is helemaal duidelijk. Lastig, maar het is niet anders. Het ligt in elk geval niet aan iets waar ik iets aan zou kunnen doen. Dat is fijn te weten.
     
    vinc05 en janniekwak vinden dit leuk.