benieuwd hoeveel bd 24-9-2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door nicolle73, 24 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat heb ik ook al 2 jaar gedacht. Maar de prijzen van het boomfruit gaan steeds verder omhoog. Er is een tijd geweest dat je boomfruit voor 20% van de waarde kon kopen. Dit jaar is er maar weinig te koop geweest voor 30%.
    Ik denk dat ik straks dus maar blijf kopen tot 50% ipv veel BD sparen.

2. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Daar heb je wel een goed punt.Maar het is wel vaak zo dat als je van te voren al veel voorraad hebt je dan niet teveel BD er tegen aan hoeft te gooien. Tenminste dat hoop ik voor volgend jaar

3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ach Dee... ik zit maar net boven je hoor met 4.959.660! xD

4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

[​IMG] :oops:

5. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

Ah dankje Borkie dus ik ben niet alleen zo'n arme sloeber, maar toch ben je beter bezig als ik heb ik het vermoeden.

6. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

nog maar 102 miljoen

toen ik vanmorgen wakker werd stond ik op 960 dus weer flink gestort. ik hoop dat ik er niet op de laatste dag uit gegooid word

7. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik zou als ik jouw was er toch nog maar wat bijstorten, nr 1000 stond rond 7 uur vanochtend op 156 miljoen en nu al op 169 dus daar komt vast nog wel wat bij. Ik hoop dat mijn 252 miljoen genoeg is. Heb niet zo`n bd saldo als jouw maar nog wel wat voorraad (gelukkig)

nicolle73 en farro vinden dit leuk.
  8. Lady-Dee

theav71 als t goed is, heb je t gehaald, nicolle73 helaas niet, ze heeft er geloof ik een behoorlijke kater van buiten die 2 die ze al heeft in levende lijve, miauw

9. Leo.netten

Leo.netten Teller

nog 113.430.378 over een stuk armer maar blij met de stroomstoring

10. Lady-Dee

Tis je van harte gegund Leo.netten, ik hoop dat je er veel en jáááááááárenlang plezier van mag hebben.

11. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ja ik heb het gelukkig gehaald :) Is echt jammer dat nicolle73 niet nog wat meer heeft kunnen inleveren, ze had nog bd genoeg volgens mij.

12. Lady-Dee

Tja, té voorzichtig geweest, verkeerd ingeschat, ze wilde natuurlijk ook niet onnodig te véél inleveren.
    Ik was té hebberig met mijn aangeboden baan, teveel eisen durven stellen, en nu heb ik (ook) niets.......leren we hopelijk van, maar tis wel hard en zuur.

13. nicolle73

feli thea en leo. fijn dat jullie het gehaald hebben

ondertussen is mijn bd gezakt naar 73 miljoen. maar weer flink sparen en verkopen

14. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Jammer dat je het niet gehaald hebt. Dat vind ik nu echt zonde

15. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Hier 7 192 597 BD. WAC, brandkranen en mollen verkocht en heb nog over, maar vind het wel voldoende voor nu!

16. Lady-Dee

Netjusssssss Alextheman95

17. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Helaas, het heeft niet lang gestaan, diverse voorraden moesten aangevuld worden :p Gezakt naar 4 miljoen.

Maar goed dat ik niet in het echt 7 miljoen heb xD

18. nicolle73

op dit moment 74 miljoen
    verkoop veel maar verkoopt niet echt snel dus gaat langzaam

19. Lady-Dee

Och mupke toch......:sleepy:

nicolle73 vindt dit leuk.
  20. nicolle73

komt goed diaan;)