benaming griezelshop en glimmende heksen kunsten

Discussie in 'Overig archief' gestart door miekje9, 27 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

In de bonenstaak zijn de bovenstaande rijen benoemd als volle maan 1 en 2.
    Dit is erg verwarrend want dan weet je niet precies waar hij vandaan is gekomen.

2. Peetstop

Peetstop Gelegenheidsauteur

Hallo,

Weet niet of iemand die al een keer gemeld heeft maar ik heb eens naar de strip-event wolkenrijen zitten kijken en het blijkt dat de nummering van de wolkenrijen naar de verkeerde strip-events verwijzen.
    Hieronder wat het zou moeten zijn (Strip #6, #7 en #8 staan wel goed vermeld), dan kan het tzt misschien een keer aangepast worden?

Naam event: Verjaardags-strip 2014 = geen wolkenrij (1 sieritem 'verjaardagsfeest' + upgrade);

Naam event: Farmerama Strip #2, wolkenrij naam: strip #1 = moet Strip #2 zijn;

Naam event: Farmerama Strip #3 Weg met Borsteltje!, wolkenrij naam: Strip #2 = moet Strip #3 zijn;

Naam event: Farmerama Strip #4 Pech! = geen wolkenrij (2 sieritems: Gerda's garage en Boerderijverkoop);

Naam event: Farmerama Strip #5 De Storm, wolkenrij naam Strip #4 = moet Strip #5 zijn;

Naam event: Farmerama Strip #6 De Deal = goed vermeld in wolkenrij;

Naam event: Farmerama Strip #7 Vogelperspectief = goed vermeld in wolkenrij;

Naam event: Farmerama Strip #8 Altijd handig = goed vermeld in wolkenrij.

Edit: mijn post staat denk ik nogal op de verkeerde plek maar weet niet hoe ik hem moet "verhuizen". Excuus.

Laatste bewerkt: 11 Oktober 2015