beker veeteeltwedstrijd en tentoonstelling

Discussie in 'Help archief' gestart door Diho, 9 November 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diho

Diho Forumleerling

Ik kom er nu pas achter dat de beker van de veeteeltwedstrijd en van de tentoonstelling meer kans geeft op drop items. Maar wat is dan het beste op 1 veld zetten of ieder op een apart veld? wat zijn jullie ervaringen?

groetjes Diho

2. mamiagk

mamiagk Forum-expert

het beste is om ze samen van veld naar veld te slepen en zo snel mogelijk bij de boom de wijsheid de levende legende vrij te spelen zodat je de bekers daar in kunt plaatsen (dan ben je van het gesleep af en dan heb je het voordeel op alle velden)

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Als je geen zin hebt om te slepen (had ik tenminste nooit) dan is het beter om ze elk een eigen veld te geven. Per akkertje kan immers maar een dropitem vallen, zo heb je in ieder geval over dat veld het voordeel van die beker.
    En ga inderdaad vooral voor de levende legende in de boom, dan heb je nog veel meer voordeel van de bekers.

4. fairie

fairie Commandant van het forum

Nog even een aanvulling. Als je ze wel van veld naar veld sleept dan moet je na plaatsten eerst je spel verversen anders werkt het niet. Dit heb ik vaak gelezen van spelers die dit doen. Zelf heb ik nooit met de bekers gesleept.

5. Diho

Diho Forumleerling

bedankt, het heen en weer slepen lijkt me lastig, dus ik heb ze nu ieder op een veld staan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.