begonnen naar lange tijd niet spelen

Discussie in 'Help archief' gestart door deesjekluft, 9 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjekluft

deesjekluft Forumbeginner

hoi ik ben nu net weer begonnen met spelen na zeker 1,5 jaar niet gespeeld te hebben als het niet langer is.
    wat is er veel veranderd sinds die tijd nu merk ik dat ik echt ruimte te kort kom.

in de boom zag ik nu ook runes staan voor meer ruimte en zie bij de questen ook questen staan waar ik dieren gewassen boomvruchten etc in moet leveren van die kristallen fabriek enz.

wat raden jullie aan?
    deze questen zo snel mogelijk doen, of eerst andere questen om zo snel mogelijk de sterretjes te hebben voor de boom om die ruimte vrij te spelen?

ook op barmarama heb ik snel bananen nodig om gewassen vrij te spelen voor de questen maar ook voor meer ruimte.

hebben jullie voor mij tips hoe ik nu het beste verder kan gaan?

ik heb nu op mijn hoofdakker de gewassen staan
    de woelige weide mijn stallen
    open plek mijn bomen en werkstallen
    en dan barmerama en de siertuin

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Welkom terug!

Ik zou proberen eerst meer ruimte vrij te spelen.
    Dus op de makkelijkste manier sterretjes en gouden bananen binnen zien te halen.

Vaak zijn bij events mooie prijzen te winnen (ook regelmatig sterretjes en gouden bananen), dus daar zou ik ook bij kijken.

De gewone, blijvende, quests, lopen niet weg. Dus daar zou ik niet als eerste al mijn voorraden in gaan stoppen.

Om je gewasvoorraad te verhogen, kan je iedere dag goedkoop 100 (of na uitbreiding met runes in de boom der wijsheid tot zelfs 300) gewas per dag kopen.

Bedenk dat werkstallen niet alleen voer, maar ook dieren eten. Dus ik zou selectief zijn in welke werkstallen je neerzet. Alleen degene die je echt nodig hebt.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. deesjekluft

deesjekluft Forumbeginner

dank je wel

ik doe al mee met het event nu van de klavers en ben gestart op barmerama.
    volle maan ben ik druk aan het zaaien en inleveren in de questen voor dropitems.

merk wel dat ik heel veel bomen en dieren mis die je nodig heb om bij questen in te leveren voor sterretjes en bananen. ik speel zonder geld. en veel moet je ook weer alleen kopen met topguldens.

heb je evt nog tips welke questen snel sterretjes opleveren voor meer ruimte?
    en op barmerama meer bananen voor meer ruimte

zit op level 75 en barmerama level 65

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik herinner me dat er bij de volle maan een paar questen veel zijn, die snel sterretjes geven (dus weinig inleveren per level).
    En bij de fokquests zijn de eerste 3 levels ook goed te doen.
    Maar je kan het beste zelf even bij je quests kijken waar weinig gevraagd wordt en die dan gaan wegwerken.
    Je kunt bij die questen het vlaggetje groen maken. Dan zijn ze makkelijker terug te vinden onder het kopje met het groene vlaggetje.

Gebruik je kwartakkertjes met wac (wortel appel chutney), zodat je een veel grotere oogst krijgt? (wel veel meer klikwerk wanneer je met de hand oogst).

Die stallen en bomen die je mist, kan je proberen met het ruilevent te krijgen. Er zijn genoeg spelers die anderen op weg helpen daarmee en zelf genoeg hebben om ook wat uit te kunnen delen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.