begin datum

Discussie in 'Help archief' gestart door huclana, 4 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huclana

huclana Gelegenheidsauteur

Hoi weet iemand waar ik kan zien wanneer ik met farmerama begonnen ben.

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Als je , je bevestigings mail nog hebt bewaard ...dan kun je daar in zien wanneer je begonnen bent ..
    Misschien als je heel lief aan support een briefje stuurt , kunnen zij het misschien ook nakijken , maar dat weet ik niet zeker :)

3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

klik op vraag/uitroepteken en dan op je eigen profiel.
    Daar staat wanneer je lid bent geworden.

4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Nee dat klopt niet , dat is alleen de datum wanneer dit forum toegankelijk werd ..
    vele hebben die datum dus ...En dit is het vervolg forum van het vorige forum ...:)

Hofje is op de datum begonnen die onder mijn banner staat ...vroeger op het oude forum stond dat er bij ..bij dit forum niet ..
    Om te onthouden heb ik daarom mijn begin datum er dus maar onder geschreven ..anders wist ik het ook niet meer xD

Tis wel al heul lang :wuerg:

snietje1 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Dat "eigen profiel" is hier zelfs niet te vinden... om het nog handiger te maken, echt niet onder ?!

harm-jan70 vindt dit leuk.
  6. annwei

annwei Veteraan

Omdat mensen wel vaker nieuwsgierig zijn naar hun begindatum, is het misschien wel een leuk idee dat BP dit ergens vermeld waar je dit zelf kan na kijken, bijvoorbeeld bij je accountinstellingen of in de omlijsting van het veld , waar ook je speelnaam en ID staan.
    (Voor de mod's als dit ergens anders hoort, heb ik geen probleem met een verplaatsing van deze post;))

7. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Helaas mag ik de naam van de gratis app (add-ons) voor monzilla niet noemen
    waar je begin datum met starttijd wel wordt vermeld.

8. micchel

micchel Gevorderde

als je naar stickerboek gaat en helemaal naar beneden scrolt op zoek naar je eerste geboortesticker en op dat plaatje gaat staan dan komt volgens mij de startdatum tevoorschijn

9. annwei

annwei Veteraan

Werkt bij mij niet. Bij de andere stickers staat wel een datum maar voor die eerste paar stickers niet. (Misschien is dat pas later aan de stickers toegevoegd).

10. micchel

micchel Gevorderde

dat is mogelijk, ik ben pas in 2015 begonnen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.