beeldkwaliteit Farmerama is al een paar dagen slecht

Discussie in 'Help archief' gestart door woepsie, 7 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woepsie

    woepsie Forumleerling

    Hallo allemaal,

    Sinds een paar dagen ziet mijn boerderij er niet goed uit: het lijkt alsof de resolutie heel laag is, maar ik heb niets veranderd aan mijn computer of aan de instellingen van het spel. Ik heb alles nagelopen, maar alles staat volgens mij in de hoogste kwaliteit en het gekke is ook: het is alleen bij Farmerama op mijn boerderij en niet eromheen, en ook niet bij het startscherm.

    Weet iemand raad? Alvast bedankt!

    User: woepsieID: 9871624
     
  2. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    je zou bij de instelling kunnen kijken. Bij de standaard tab, heb je een graphics instelling. Mogelijk is die om de een of andere reden veranderd.
     
  3. wima3102

    wima3102 Forumbewoner


    Hallo,
    Ik heb hetzelfde probleem. Ben al de hele middag bezig om te kijken waar dit aan ligt. Sinds een paar minuten ben ik erachter dat het te maken heeft met de nieuwste versie van Google-Chrome. Of hier wat aan te doen is weet ik helaas nog niet. Heeft iemand een idee??
     
  4. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    ik werk ook met chrome. Maar ik kan niet zeggen, dat ik iets gemerkt heb.
     
  5. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Misschien heb jij een kleiner beeld. Ik heb er namelijk op mijn laptop ook geen problemen mee, maar wel op mijn vaste computer.
    Gr.
     
  6. woepsie

    woepsie Forumleerling

    Ja ik heb ook Google Chrome op een laptop, maar daar gaat het bij mij juist fout.

    User: woepsieID: 9871624
     
    Laatste bewerkt: 7 September 2014
  7. jokiekops54

    jokiekops54 Forumbeginner

    ik heb ook een laptop en Google Chrome, maar tot op heden heb ik nergens last van/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.