Beantwoorden post

Discussie in 'Help archief' gestart door fairie, 1 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Vraagje. Hoever kijken jullie terug voor het beantwoorden van posts (draadjes). Op die van mij heb ik nog geen antwoord gehad en er is ook nog niets aangepast. Ik heb het vermoeden dat hij er doorheen is geglipt of ben ik ongeduldig? Mijn post heb ik op 23 april geplaatst.

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je melding (het was geen vraag zoals ik hem nu lees) is keurig doorgegeven aan de FAQ-makers en het draadje gesloten.
    Had wel een djw onder gemogen maar in hectische tijden kan dat er bij inschieten.

De posten in de coōperatiequest zijn niet hetzelfde.
    Er staan steeds de gegevens per ambachtfase apart en een post waarin alle fasen en producten samen staan.
    Gewoon een erfenis van het oude forum waar op te veel plaatsen naar dingen werden gelinkt.
    We halen die nu echter niet weg omdat het systeem van links op dit forum gebaseerd is op fysieke plaats, oftewel als ik een post weghaal gaan de links van allere latere posten in dat draadje fout verwijzen.
    En het doet geen kwaad dat de informatie er dubbel staat, de tabellen worden automatisch bijgewerkt als er iets wijzigt maar bij de ambachten is ook dat niet aan de orde.

Om op je vraag in dit topic een antwoord te geven: vragen worden elke dag beantwoord.

3. fairie

fairie Commandant van het forum

Ron, dankjewel voor je antwoord. Ik postte dit draadje, want normaal als ik iets zie en doorgeef wordt er dan inderdaad dankjewel bijgezet en dat het doorgegeven wordt. Ik zag ook dat er niets veranderd was vandaar dat ik deze post heb aangemaakt. Ik had mijn vorige bericht misschien iets beter moeten formuleren, zodat het dan als vraag daar had gestaan. Ik snap je uitleg waarom dit er 2 keer instaat en dat het ook is vanwege de verwijzingen daarnaar.

Zelf vond ik het voor het doorbladeren van de pagina's op dat moment niet fijn, omdat je dan langer bezig bent. Als je iets specifieks zoekt kan je dan aanklikken wat je zoekt maar ik liep alle bladzijden door om te kijken welke coöperatie questen ik nog moest overschrijven. Gelukkig doe ik dit niet zo vaak. Normaal gesproken noteer ik het gelijk als er een nieuwe is maar door drukte liep ik wat achter.

Ik heb antwoord op mijn vraag (vragen) dus van mij mag je er een mooi slotje op doen. Zoek er maar 1tje uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.