Banners HofvanDromen

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 20 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Jé wat een geknipper met licht hier..... oh, Leni staat te seinen :music:xD
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Laatste bewerkt: 12 November 2020
  3. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Lief Hofje? Zou jij voor mij ook een banner in elkaar willen frummelen? zo'n mooi weids gezicht met een boerderijtje, boompjes, ben dol op diertjes, vooral wild en vogels :inlove: en wappie van alles dat bloeit. Dus flora en fauna met ook zo'n mooi idyllisch plaatje:music:. Qua personage: verras me maar, ik vind ze allemaal even prachtig op jouw banners als het maar niet spooky is. Daar heb ik niets mee :).

    Alleen als het kan hoor! Je moet geen moeite of iets doen maar die van jou valt me telkens weer op, vind het zo mooi :inlove:.
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hoi Jeanie, Tuurlijk wil ik dat voor je maken... Heb wel een paar vraagjes nog voor je :music:

    Je wilt een personage erin ? dus zeg maar een "gezicht" krijgen?
    Moet het een algemene banner zijn ? Of een seizoens gebonden en dus nu winter banner ?

    Ik hoor het graag en ga proberen voor jouw iets moois te maken. :)
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  5. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Een winterbanner is wel heel mooi nu hé :) Het mag ook wel kersterig worden, die tijd gaan we nu toch op, dat is ook heel mooi!
    Een winterbanner is wel heel mooi nu hé :) Het mag ook wel kersterig worden, die tijd gaan we nu toch op, dat is ook heel mooi!
    Over de personages, ja zoals je bv bij Sanham en Charme hebt gedaan, of bij jou. Zoiets. Het mag wat dromerigers zijn als je er maar geen kerstman in mikt vind ik alles goed haha. Kun je hier wat mee?
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ja daar kan ik wel wat mee :) ... heb wel de tijd ervoor nodig...dus het ken ff een dag of wat duren ..
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  7. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Geeft niets! Al het goeie komt langzaam en wat van ver komt is lekker :p. Neem alle tijd, wel graag voor Pasen, zo lullig om dan een kerstbanner te hebben xD.
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  9. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    ooooooh my!! Prachtig Hofje!! Oh ik ben daar heeeeeel blij mee :). Nu uitvogelen hoe ik dat er in krijg. Oh echt ik vind hem zooo mooi! Blijf er naar kijken :inlove::inlove::inlove:
     
    HofvanDromen en popje4 vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Het is je gelukt zie ik...:)... Hij staat je mooi Jeanie ...en graag gedaan :)
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  11. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Nogmaals heel hartelijk dank! Vind hem ontzettend mooi :D
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  12. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hoi hofdame zou je voor mij....euh iets meer met winter kunnen maken? plaatje is erg mooi maar misschien iets meer met sneeuw of zo iets meer naar kerst toe als dat op je naaimachiene kan:)....zou mooi zijn als dat lukte....dank je wel alvast....hoor t graag...
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  13. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

  14. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    wauw is weer super prachtig dank je wel ga morgen eff kijken hoe het ook al weer moet...dank je hofdame ...gooi morgen wat over de schutting....xD
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  15. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Hoi Hofje - zou je, als je tijd hebt, ook voor mij een winterbanner willen maken?
    Hoeft niet perse een varkentje in - mag wel.
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

  17. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Dank Hofje - eerst maar die met varkentje:inlove:
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  18. -Remy2020-

    -Remy2020- Forumbeginner

    hai

    kun je voor deze extra profiel een banner en avatar maken?
    graag in een winter thema met m'n naam erin :)
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

  20. -Remy2020-

    -Remy2020- Forumbeginner

    HofvanDromen vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.