Banners HofvanDromen

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 20 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    hoi een vraagje.

    Ik kan wel naar de handtekening. dan klik ik op de foto met bergjes.
    daarna tik ik in http://i.imgur.com en dan loop ik vast.

    hoe moet ik verder? ik wilde ook een banner maken, iets met noorderlicht maar ik kom niet bij plaatjes of iets.
    alvast bedankt

    ik ben nog even verder gaan prutsen maar ik weet echt niet hoe ik het moet doen. daarom vraag ik het maar gewoon.

    zou u voor mij een banner willen maken?
    ik wilde graag iets met het noorderlicht en mijn gamenaam gj1234
    en u mag natuurlijk erin zetten dat u het hebt gemaakt.

    alvast heel erg bedankt.
     
    Laatste bewerkt: 3 April 2019
    harm-jan70 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Als je zelf een banner wilt maken, ik maak ze alleen in en met paint .. Moet je eerst plaatjes/afbeeldingen zoeken op internet.
    Dan verbouwen/ knippen/plakken/invullen/ opvullen ... enzzz in Paint... maten 700 breed - 200 hoog
    Als je hem dan klaar hebt opslaan in afbeeldingen op je eigen pc/laptop..
    Dan komt pas Imgur in beeld..Het is een up - load site.
    Ga naar imgur..kies daar New Post , vervolgens Browse en dan opent zich een scherm waar jouw gemaakte banner staat.
    Daar op klikken ...dan kiezen voor optie .. Adres van afbeelding kopie ..en die link in dat ding met die bergjes zetten
    Succes :)

    EDIT:

    Lees net jouw Edit ... je mag gewoon jij en Hofje zeggen hoor ;) Natuurlijk wil ik dat voor je doen ...Zal morgen even kijken of ik tijd heb ... komt goed :)
     
    Laatste bewerkt: 3 April 2019
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  3. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    helemaal super. dank je wel. neem je tijd, het heeft geen haast.:D
     
    harm-jan70 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    snietje1 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  5. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    jaaa wat mooi, en snel, dank je wel!:inlove::D

    zal ik je morgen een cadeautje sturen en wat zou je willen hebben?
     
    HofvanDromen en harm-jan70 vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Graag gedaan, hoef niet perse iets kado te krijgen hoor ...:)...
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    harm-jan70 en snietje1 vinden dit leuk.
  8. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Hij is GAAF !!!!!!! Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank, buig buig:inlove::inlove::inlove:
     
    HofvanDromen en harm-jan70 vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Mooi xD... Graag gedaan :inlove:
     
    snietje1 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    snietje1 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  11. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Wauw!!! Jaaaaa! Wat mooi! , dank je wel!
     
    harm-jan70 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Graag gedaan ... Hij staat je mooi xD
     
    harm-jan70 en Margreeth vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Voor Snietje ...

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    stien56 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank:inlove::inlove::inlove: Hofje, ik gooi wel iets lekkers over de schutting

    Alleen mijn avatar wil nog niet, kijk ik bij mijn avatar staat ie er wel in, maar op het forum niet o_O Ik freubel nog verder

    uitgefreubeld 8)xD
     
    Laatste bewerkt: 5 Mei 2019
    harm-jan70, leni1955, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Mooi dat het gelukt is ... Hij staat je goed :inlove:xD
     
    harm-jan70 en leni1955 vinden dit leuk.
  16. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Hofje zou je voor Missy een nieuwe outfit (het beroemde kleedje :D) willen maken (banner met bijpassende avatar) :) ?

    Ik heb op het web lopen speuren en vind onderstaand plaatje heel mooi :inlove:.. geen idee of dit bruikbaar is.. maar ik hoop het :oops:.

    [​IMG]


    Als het kan graag een banner ervan maken met mijn naam erin (mag hetzelfde qua naam als in mijn huidige banner).

    Of dame eruit halen met andere achtergrond?

    En ook een bijpassende avatar van de dame (bijvoorbeeld hoofd met stukje jurk en dan gespiegeld).


    Of.. als je zelf een heel ander idee hebt.. verras mij maar ;). Ben heel benieuwd :inlove:.. alvast bedankt :) .


    Edit: Owja.. kan ik de huidige banner (die met de Katten) ergens bewaren / of blijft zie online bewaard? Dan kan ik die later nog eens gebruiken :).
     
    Laatste bewerkt: 8 Mei 2019
    stien56 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hoi Missy,

    Je huidige banner / linkje blijft zolang dit draadje er is en iet te vol raakt hier staan. Om zelf te bewaren kun je kopie afbeelding doen en zelf op je eigen PC of lappie in je mapje foto's of afbeeldingen zetten. Als je hem dan weer wilt plaatsen kun je zelf up loaden en een up load programma.

    Je banner vraag ... natuurlijk wil ik het proberen, maar ben bang dat het een moeilijk verhaal gaat worden.
    Euhm kost ook wel ff tijd.... Dus even geduld hoor... :)
     
    stien56, missy-m85 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Missy het gaat mij niet lukken ... de maten van de afbeelding ... enz ... ook de dame eruit halen .. dan blijft er te weinig over..

    Het spijt me echt, maar het / ik kan het niet met deze afbeelding:oops: ... je zou het aan de andere bannermaaksters kunnen vragen ..

    of heb je misschien nog zelf een idee voor een andere banner ? Dan kan ik altijd kijken of ik iets moois voor je kan maken.:)

    Misschien vind je zoiets leuk :

     
    Laatste bewerkt: 8 Mei 2019
    peterk5, snietje1, missy-m85 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Wauw Hofje, die is echt supermooi :inlove:! Die wil ik wel graag :) . Kan er ook een avatar bij :oops:?

    (Altijd knap hoe jij iemands smaak goed weet in te schatten, zo gaaf!).

    Ik had nog wel andere fantasy plaatjes (toevallig ook enkele met vlindertjes ;) )gevonden, maar die zijn ook rechthoekig (verticaal).. hoe moeten de plaatjes zijn willen ze geschikt zijn? Dan kan ik daar in het vervolg op letten :) . Moeten ze net als de huidige banners breed (horizontaal) zijn?

    Aan de andere bannermaaksters vragen.. doe ik niet.. zullen ze vast ook heel goed kunnen, maar vind het juist zo leuk om een kleedje van jouw hand te mogen dragen ;) . De Roze Poezenbeesten Banner, heb ik op jouw aanraden het plaatje offline opgeslagen en ook de link.

    Kan niet wachten om mij om te kleden :) (is ook wel nodig.. werd zo even ondersteboven geduwd :wuerg:xD).
     
    peterk5, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Tjah sommige boeren :music:

    Euhm ... afmetingen ... van de afbeeldingen dan he :wuerg::oops:.... dat ligt eraan ... je moet vaak denken dat ik er maar 200 hoog van kan maken .. dus als het plaatje op zich al 700 of voor het gemak 800 hoog is ... moet ik hem al 4x kleiner gaan maken ...
    euh euh moeilijk verhaal xD

    Ik zal zo even een avatar voor je maken .... Wil je het hoofd of de kleine totale dame?
    Fijn dat het voor jouw mooi is ... :)

     
    Laatste bewerkt: 8 Mei 2019
    peterk5, snietje1, harm-jan70 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.