Bannermakerij Tootje

Discussie in 'Overig archief' gestart door tootje, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boer.Piet

Boer.Piet Junior expert

Dank je Tootje, ik ben je eeuwig dankbaar...

2. miekekoning

miekekoning Veteraan

Hoi tootje. o_Ok bij mij is mijn banner verdwenen. Ik heb geen idee hoe ik hem weer kan plaatsen. Kun jij me helpen?

3. yvon61

yvon61 Forum-analist

En bij mij ook. Jij hebt ooit die foto van die ondergaande zon voor me geplaatst, kan je die nog terug toveren? Ik heb die foto niet.

4. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Mijn banner is weg Pia :(

5. tootje

tootje Commandant van het forum

't Zou goed zijn als iedereen de plaatjes op zijn of haar eigen computer zou opslaan.....:music:
    Dan kun je de banner altijd zelf weer uploaden bij imgdumper.nl

Mieke kijk eens..

http://www.imgdumper.nl/uploads8/5501e12df0bcf/5501e12debda8-miekekoning.jpg

Yvon, ik heb het plaatje nu ook niet meer.... Het oude forum is verdwenen. 'k Zal morgen eens kijken naar een ondergaande zon voor je....okee? Wat wilde je er ook al weer op hebben? Twee letters in elkaar dacht ik hè?

miekekoning vindt dit leuk.
  6. miekekoning

miekekoning Veteraan

Dank je wel! Ik heb hem opgeslagen. :)

7. yvon61

yvon61 Forum-analist

Klopt, een ondergaande zon en rechts in de hoek de letters w en y over elkaar dus de bovenkant van de y op de 2de v van de w. Zou fijn zijn als je die weer kan maken. En hoe kan ik die daarna dan opslaan zodat ik hem later terug kan vinden?

8. tootje

Zo Yvon?

http://www.imgdumper.nl/uploads8/5502cd92590b2/5502cd9251f72-yvon.jpg

Als dit goed is, even met de rechter muisknop op het plaatje kikken en dan op kopiëren. Vervolgens ga je naar je computer...b.v. de map 'mijn afbeeldingen' en daar klik je op plakken. Dan staat het plaatje op je computer en kun je hem nog eens uploaden als het nodig is...

.

-Tits- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  9. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Hoi Tootje,
    ook mijn banner is vanaf vandaag verdwenen. Ik dacht hem opgeslagen te hebben, maar kan hem nergens vinden.
    Zou je voor mij een nieuwe kunnen maken? Graag met een Jack Russel en mijn naam en id nummer: omaagnes55ID: 1331205
    Ik zie het wel, zo niet dan is het ook wel goed.

10. tootje

Laatste bewerkt: 14 Maart 2015
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  11. yvon61

yvon61 Forum-analist

Helemaal blij mee, dank je wel. Heb hem nu opgeslagen.
    Zie alleen nu ik hem verstuurde dat hij te groot is?

12. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Ik ben nog steeds heel tevreden met deze banner, hopelijk heb ik hem nu zo opgeslagen dat ik hem terug kan vinden.
    Bedankt voor je hulp en een fijn weekend.

tootje vindt dit leuk.
  13. tootje

Nee Yvon, hij is niet te groot.... Hij heeft precies de toegestane maat... Dat kun je zien bij de post waar ik hem heb neergezet. :)

De link die erbij staat moet je plaatsen bij het icoontje met de bergjes hè.....

14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Toot, die ene kat van Nabje zit er wel bijzonder bij, er lezen kinderen mee.xD Ik vind hem geweldig.

-Tits- vindt dit leuk.
  15. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ik ook, en poezen zitten, nog wel eens in rare standen, niet mis mee lijkt mij zo..xD

-Tits- vindt dit leuk.
  16. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Lieve Tootje

Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik helaas mijn banner niet had opgeslagen.:sleepy:
    Zou jij misschien voor mij..... kunnen kijken:p

17. tootje

-Tits- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  18. muts70

muts70 Veteraan

Oeps Tootje, mijn banner is foetsie:oops:............. en natuurlijk niet opgeslagen op lappie:cry: of misschien wel gedaan maar ik kan hem niet terug vinden...........:music:

heb jij hem nog ergens??????

popje4 vindt dit leuk.
  19. tootje

20. muts70

muts70 Veteraan

Bedankt Tootje!!!!:inlove:
    Nu ben ik tenminste weer mooi aangekleed:p

-Tits- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.