Banner plaatsen

Discussie in 'Help archief' gestart door goldprince, 31 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldprince

    goldprince Forumleerling

    Het lukt mij niet om een banner in mijn handtekening te plaatsen, ik heb net wel de avatar kunnen doen, dat ging makkelijk door de optie Bladeren.
    Maar als ik nu een afbeelding in mijn handtekening wil invoegen, dan krijg ik geen mogelijkheid om te bladeren. Ik heb mijn banner op mijn externe harde schijf staan.
    Als ik op de knop 'afbeelding invoegen' druk, komt er te staan URL, nou daar kan ik niets mee, ik heb wel geprobeerd daar de locatie van mijn plaatje in te voeren, maar dat pakt ie niet.
    Wie kan mij helpen?
     
  2. polkey

    polkey Oudgediende

  3. goldprince

    goldprince Forumleerling

    o_Ooooooooooooow okee, dank je wel, dit ga ik uitproberen.
     
  4. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb niet precies in de peiling hoe ik dat moet doen. In een andere uitleg stond dat je de afbeelding moet uploaden
    in firefox maar ik kreeg het niet voor elkaar ik an hem kopieren maar er is geen mogelijkheid om een url in te vullen.
     
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Je gaat naaar de site van bv imgdumper
    Daar upload je je plaatje dan krijg je een url code die kopieer je .
    Daarna ga je naar je handtekening klik je op dat plaatje met die berg en daar kun je de url plakken
     
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goedendag maar hoe weet ik welke IMGDumper moet nemen er zijn meer dan 1000 hits in google het is dan wel een .NL site maar download uitleg is in het engels
     
  7. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Laatste bewerkt: 1 September 2014
  8. goldprince

    goldprince Forumleerling

    Yessssss het is gelukt, dank je wel ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.