bananenpunten

Discussie in 'Help archief' gestart door angeltje, 27 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angeltje

angeltje Forumbeginner

Hey allemaal,

Hoe krijg ik extra bananenpunten?
    Ik wil heel graag mijn tropische bomen activeren maar ik heb veel te weinig bananenpunten.

Groetjes,

Angeltje

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Iedere keer dat je levelt op Bahamarama, krijg je 5 gouden bananen.
    Dus zorg dat je veel tep (tropische punten) krijgt, waardoor je snel levelt.
    Kijk eens of je sieritems in je inventaris hebt staan, die op Schateiland kunnen. Of dat die items per ongeluk in je siertuin staan.
    Verder zijn er ambachtsproducten op de markt te koop (als je zelf het juiste level hebt), waar je extra tep van krijgt.
    o_Ok zijn er huisdieren (zoals uilenei en kraaienei, te koop voor tulpenguldens), die extra ep en tep geven bij het oogsten.
    Zelf krijg ik dagelijks ook veel tep (en ep) van de bonestaakrijen, die ik met tijdelijke events verdiend heb.

3. jannieke72

jannieke72 Gelegenheidsauteur

Bij welk level kun je schateiland vrijspelen?

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Schateiland kan je in stukjes vrijspelen door spullen in te leveren bij quests in de stad.
    De quests heten "Schateiland" (I, II, III, IV en V)

Je hoeft hier dus niet een speciaal level voor te hebben of gouden bananen voor in te leveren. Maar je moet natuurlijk wel de gevraagde spullen inleveren, dus die moet je misschien wel nog vrijspelen in de tempel door gouden bananen in te leveren.

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.