bananenpunten in de min??

Discussie in 'Help archief' gestart door hannyzwaag, 10 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hannyzwaag

hannyzwaag Forumleerling

hallo

Ik was een poos gestopt met farmarama en sinds 1 week heb ik het weer opgepakt..
    Nu kwam ik er achter dat ik iets van 67 gouden bananen punten in de min sta op bahamarama
    inmiddels zo'n 20 ingelopen, mja plezier is eraf zo natuurlijk want dit duurt een eeuwigheid voor ik weer gouden bananen punten in de plus heb en nieuwe dingen kan activeren
    Mijn vraag dus... hoe kan het dat ik zoveel punten in de min sta???
    hannyzwaag ID: 47479434
    hoop spoedig wat te horen :)
    groetjes hanny

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je hebt op een gegeven moment door een fout een hoop gouden bananen bijgeschreven gekregen waar je geen recht op had en die heb je toen uitgegeven aan dingen in de tempel. BP heeft deze fout echter hersteld en de gouden bananen weer verwijderd en op die manier is er een min saldo ontstaan.

3. hannyzwaag

hannyzwaag Forumleerling

aha..ok het zal wel hihihih..was er een hele poos mee gestopt dus weet dat al niet meer... :)
    geen probleem ..ff door kauwen om het weg te werken dan ! :)
    iig bedankt..weet ik in ieder geval dat het bij mezelf lag en niet het spel!

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.