bananen,

Discussie in 'Help archief' gestart door _bart2003_, 26 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Gelukkig ,ik heb een mooie palm met bananen en zou het jammer vinden als ze zomaar verdwijnen.

2. amyfleur

amyfleur Gelegenheidsauteur

Bij mij zijn er 3 gb teveel afgehaald en ik deed niet mee aan de top 1000

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Dat lijkt me onwaarschijnlijk want die drie Gouden Bananen worden niet apart afgeboekt.
    Prijswinnaars hebben hier last van omdat de hele boeking in het prijsuitkeringsscriipt gebeurde. Omdat die boeking bij iedereen ongedaan wordt gemaakt komen zij die 3 van de Top 1000 prijs tekort.
    En die worden maandag alsnog geboekt.

4. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Ik heb naar mijn idee ook 3 bananen minder. Gister/vandaag had ik 119 GB nu 47 GB.
    Ik heb niet meegedaan met de top 1000.

5. RonSchoof

Jullie mogen altijd een ticket sturen aan support dan sturen ze je een deel van de log en kun je zien wat je met je GB hebt gedaan.

6. biggetje58

biggetje58 Forumleerling

ik heb een vraag ik had extra gb gekregen maar niets van opgemaakt maar ik heb nu minder gb als tevoren en daar kom nog bij dat ik vandaag heb geleverd en die gb ook niet heb gekregen wil er iemand na kijken hoe het zit gr biggetje

7. mischou1

mischou1 Forumleerling

Bij mij zijn ze eraf, alleen wel 6 teveel eraf gehaald.
    Niet blij mee!:(
    Had na de boeking opgeschreven hoeveel er opstonden en dat -69
    zijn er echt 6 teveel

Laatste bewerkt: 28 November 2015
  8. Lady-Dee

Lady-Dee Levende forumlegende

Ik ben er dus ook "ingetrapt", ik d8 ook 1 of andere beloning bij de tractorrace ofzo wat ik over t hoofd had gezien. Ik heb dus extra tempelruimte á 35 GB gekocht en dat laatste extra veld gekocht á 40 GB wat ik nog mistte op Baha. Sta dus nu uiteindelijk -59 GB in de min, dat wordt hééééaaaaaavy lang wegwerken geblazen ppfffffff. @Niet leuk.nl.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  9. stp54

stp54 Forumleerling

ik vind dit niet eerlijk wij kunnen er niets aan doen dat die fout gemaakt is vind dat bp ons wel wat tegemoet mag komen en de helft weer terug schenkt

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  10. theav71

theav71 Levende forumlegende

Er staat in de o.a dat je support aan kan schrijven, die zet dan de dingen die je hebt open gespeeld weer op slot en je krijgt je bananen dan terug.

11. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Zelf heb ik ook een ruimte vrij gespeeld met het teveel aan bananen maar eigenlijk komt het uiteindelijk op hetzelfde neer. Eerst bananen sparen en dan kopen of eerst kopen en dan bananen sparen. Het is zo'n beetje op 'krediet' kopen. Centjes (bananen) lenen, rekening op min en dan afbetalen. Ik ben meer tevreden met de vrijgespeelde ruimte dan met het negatieve saldo . Toch simpel?

hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. scania56

scania56 Forumbeginner

als ze 60 bananen bijgegeven hebben door de bug hoe kan ik dan op een negatief staan van 81 bananen denk dat dit toch wel een fout is

13. RonSchoof

Het teveel aan bijgeschreven GB varieert van 45 tot 102.
    Er is exact bekend wat is bijgeboekt en alleen dat is/wordt eraf gehaald.

Bij alle tickets ovet foutieve afboekingen blijkt steeds opnieuw dat het klopt. Meestal is de speler vergeten welke standbeelden zij/hij heeft ontgrendeld en wat die kosten.
    Nochtans mag iedereen die twijfelt een ticket sturen om het na te kijken (ook als je de situatie zo wilt laten) dan krijg je een stukje van je GB-transactielog.
    Houdt wel rekening met langere responsetijden dan normaal. We krijgen ook veel tickets van mensen die het forum niet lezen en de chat niet bezoeken en het dus nu pas door hebben.

Maar iedereen krijgt -op volgorde van binnenkomst- antwoord.

Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  14. fairie

fairie Commandant van het forum

Bij mij is het andersom geweest. Bij mij was er eergisteren gouden bananen afgegaan en gisteren met de correctie zijn deze weer bijgeboekt. Mijn aantal klopt nu weer. Ik las nergens dat dit ook kon maar bij mij was het echt andersom.

15. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik had 70 bananen bijgeboekt gekregen, van 20 naar 90. Toen nog gelevelt dus 25 bananen zelf. Nu heb ik er -57... Dat klopt niet. Heb de support gemaild. We zullen zien.

Over 15.000 TEP ben ik level 201. Dan nog 11 levels up en ik heb weer een positief bananen saldo... Hehehee kunnen we sparen voor Maté (32 bananen).

Borkie vindt dit leuk.
  16. ~...Kelly...~

~...Kelly...~ Gelegenheidsauteur

Hier dito, ik heb er nu na de 5 van de tractorrace 11, volgens mij moet ik veel meer hebben.
    Ik heb al een ticket naar support gestuurd, want volgens mij klopt het niet!
    Maar gelukkig ben ik niet de enige!

17. Twinnie49

Twinnie49 Junior expert

ik heb ticket gestuurd en ik sta weer in de plus. Ron bedankt voor de snelle service

18. boerinmieke

boerinmieke Forumleerling

Ik had ook heel veel bananen, heb ze wel gebruikt, sta nu -61, dus zal wel ff duren voor ik weer in de + kom.

19. Leo.netten

Leo.netten Teller

Maar door wat je vrij gespeeld hebt zal je wel sneller een level omhoog gaan op baha

20. lidwien

lidwien Forumleerling

ik sta weer in de+ na sturen ticket.

-Coco1968- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.