bananen,

Discussie in 'Help archief' gestart door _bart2003_, 26 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _bart2003_

_bart2003_ Forumbeginner

IK heb ineens superveel bananen, klopt dit wel??

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Op het Duits forum staat al vermeld dat er een probleem is met het getoonde aantal bananen. Word daar ook gemeld dat je de extra bananen dus niet moet gebruiken.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. neva1

neva1 Forumkenner

jammerxDxD zijn al gebruikt:p, ik dacht dat dat een beloning was:eek: heb ze niet allemaal verbruikt

4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ha heb nu superveel bananen.:music: Inderdaad maar niet gebruiken.Ze zullen vanzelf wel verwijderd worden

5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Dan heb je pech dat als het script straks de teveel gegeven bananen weer terug boekt dat je een negatief saldo gaat krijgen die je dus eerst weg zal moeten werken. Zo staat het tenminste op Duits forum vermeld.

6. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Oeps.... :p

Maar je kunt ondertussen wel de stallen en bomen gebruiken die zijn ontgrendeld?

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ja, er is ondertussen ook een Nederlandse OA.

8. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Daarom dus...

Ik kreeg die bananen uit de tractor race en toen ik op Baharama ging had ik i.p.v. 20 opeens 90 bananen! Wowwww ik dacht gaaf! Ik heb snel Hibiscus, Koffie en Moringazaad gekocht en producten en ingeleverd in de questen...

Oepsie! Aghja, liever die quessten ingeleverd nu dan over vele levels! Hahaha

Dan maar dat negatief saldo wegwerken.

Borkie vindt dit leuk.
  9. -Coco1968-

Het helpt je ook om sneller de GB te verdienen doordat je nu langere gewassen kunt plaatsen.

ymked55, DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/bug-gouden-bananen.18723/

Die keuze laten we je ook.

eevee60, DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  11. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Dankjewel Ron! Ik was nog opnieuw ingelogd en die bananen bleven echt staan... Dacht vreemd, misschien kregen we extra bananen uit de race. Ik was blij want ik spaar al lang bananen om alle questen af te ronden! Daarom snel die dingen gekockt en op markt dingen gekocht om de queesten te doen.

Aghja, kan gebeuren. Ik zie geen probleem, alleen maar eerder queesten afgerond hehe dankjewel! :D

Laatst bewerkt door moderator: 27 November 2015
  12. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Hahaha, ik dacht al dat ik gek geworden was. Log in op de farm en zie ineens over de 200 GB staan.
    Helaas zullen ze morgen gedeeltelijk weer verdwenen zijn;)

13. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Is het al duidelijk wanneer het probleem met de bananen opgelost is?

14. Rnsgbrs

Rnsgbrs Actieve auteur

ik sta nu -71 xD maar heb nu wel meer ruimte & pinda's :)

15. RonSchoof

16. -Coco1968-

Bedankt voor de nieuwe OA. Vanmorgen had ik opeens de extra GB erbij. Dacht dat dat kwam omdat ik gisteren niet opnieuw had ingelogt. Het is wel een mooi zooitje. Bij de 1 komen ze er nog bij, bij de ander gaan ze er al weer af, beloningen van de top1000 pas na het weekend geboekt. Gebeurd niet vaak meer dat iets zo de soep in gaat.

17. miex84

miex84 Gevorderde

Ahhh!! Ik heb nog gekeken op het forum voor ik ze ging gebruiken, kon niks vinden dus ik dacht nl. na 3 races te hebben afgerond dat het prijzen waren geweest van de tractorrace :| ze worden dan dus negatief weggeboekt... oke niet erg heb n wel verschillende gewassen en zo die ik nog niet had en dus quests kan afronden. Volgende zal ik iets minder enthousiast zijn als er iets raars is :)

lammetjes en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  18. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

19. RonSchoof

Jawel hoor, het is exact bekend wat er geboekt is met het script.
    Dus level-up en prijsbananen uit andere bron blijven onaangetast.

20. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Bij mij zijn ze er nog niet af. Heb nog steeds de GB's van gisteren staan. Nou ja ik heb nog geen plannen om ze gebruiken wacht wel tot het opgelost is.

Laatste bewerkt: 27 November 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.