bananen

Discussie in 'Overig archief' gestart door manholle, 7 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manholle

    manholle Forumbeginner

    zou het niet eens tijd worden dat er een quest komt waarbij er bananen gewonnen kunnen worden, op moment staan in mijn cooperatie 5 quest waar ik niet aan kan beginnen om het simpele feit dat je zoveel bananen nodig bent om een volgend gewas of boom vrij te spelen dat het nog heel lang gaat duren voor ik er aan kan beginnen.
     
    elleke66 vindt dit leuk.
  2. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Ik stem voor. Ik weet dat de meningen verdeeld zijn, zeker als het gaat om structureel bananen bij kunnen verdienen. Maar een quest waarbij een (beperkt) aantal bananen te verdienen is, zou mij persoonlijk zeer welkom zijn. Ik zit een beetje met hetzelfde probleem.
    Goed idee dus.....:D
     
    elleke66 vindt dit leuk.
  3. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik sluit me hier ook bij aan. Ik weet, dat Bah. een uitdaging moet blijven. Maar ook ik vind het soms wel een enorme kluif om alle openstaande questen ooit af te ronden. Soms word ik daar wel een beetje moedeloos van. Zo zelfs, dat ik niet eens ga uitrekenen hoeveel bananen het me dan gaat kosten. Heeeeeel veeeeeel in ieder geval. :oops:
    Ten opzichte van het oude Bahamarama concept is het zeer zeker verbeterd. Want toen kon je eindeloos bezig zijn, zonder op korte termijn ook maar enigszins iets te bereiken. Nu kun je in redelijk korte tijd bananen ontvangen en deze naar eigen keuze besteden in de apentempel. Je ziet dus meer effect van al je inspanningen.
    Maar zo af en toe een quest waar wat bananen zijn te verdienen, zou ik absoluut niet verkeerd vinden.:D
     
    elleke66 vindt dit leuk.
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik heb ook ja gestemd
    Ik sluit mij aan bij de voorgaande meningen ook ik heb nog heel veel bananen nodig en hoe hoger je komt hoe moeilijker het word om te levellen
     
  5. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    het is wel zo dat je mensen hebt die al genoegbananen hebben
     
  6. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Genoeg bananen heb je nooit.
    Ik zit vrij hoog in level op baha en heb alles wat ik tot nu toe kon openen en kopen.
    Daarom zit ik ook krap in de bananen, want heb nu 900.000ep nodig om te levelen.
    Dus toch ja gestemd omdat ik niet snel even een paar bananen bij elkaar sprokkel.
     
    elleke66 vindt dit leuk.
  7. elzerlh

    elzerlh Gelegenheidsauteur

    o_Ok ik stem voor maar of het veel helpt dat betwijfel ik.
    Het duurt veel te lang voor je weer een gouden banaan krijgt.
    dus stem ik JA.
     
  8. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    helemaal eens met het boven staande. vind het te lang duren, als je wat hoger in level zit dan moet je veel ep hebben voor het volgende level, ik weet het is een geduld spel maar toch......wat sneller bananen verdienen zou niet verkeerd zijn.
    dus heb ook ja gestemd.
    popje4
     
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    Het is wel zo dat je teveel keer moet levelen om iets vrij te spelen bv voor de volgende moet je eerst 45 bananen leveren dan pas kan je iets nemen dat dan ook nogeens 30 tal vraagt is echt overdreven
    75 bananen dat is wel 15 keer levelen :(
     
    elleke66 vindt dit leuk.
  10. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Vind dit nieuwe baha zoveel beter als het oude zit nu veel meer denk werk in wat moet of kan ik als eerste vrij spelen.
    Ben zelf level 228 en het word wel iets moeilijker om een level-up te halen maar het lukt nog steeds in 9 dagen.
    Bedenkend dat ik vanaf 2010 speel heb je wel een beetje geduld nodig maar dat maakt het juist leuk.
    Wat als je binnen 1 jaar level 250 zou zijn stoppen ? Spaar nu mijn GB en sterren voor als er nieuwe dingen komen het laatste gewas en boom heb ik dan ook nog niet vrij gespeeld. Dus zou ik zeggen maak een een blikje geduld open.
     
  11. tweeling44

    tweeling44 Forumleerling

    vind ook dat het erg lag duurt om bananen te krijgen, maar misschien is het spel niet meer leuk als het allemaal gemmakkelijk te halen is, gr.
     
    Leo.netten vindt dit leuk.
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    je moet idd flink sparen voordat je weer in stapje verder kunt in de tempel, maar een bescheiden quest of een stap in een quest waarbij je GB kunt winnen is zeker welkom!
     
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bij Farmerama komt een quest pas zichtbaar wanneer het juiste level is bereikt. Het zou prettig zijn wanneer bij Bahamarama een quest pas zichtbaar wordt wanneer tenminste het juiste tempelgedeelte is geopend. Iedereen kijkt nu eerst tegen de make up party aan, terwijl de gember nog jaren kan duren.

    Verder vind ik Bahamarama er in zijn geheel erg op vooruit gegaan, en geniet ik van alle nieuwe mogelijkheden. Maar vanaf de omzetting heb ik aangegeven dat het voor nieuwe spelers, die met Bahamarama zijn begonnen na de omzetting, alleen maar moeilijker is geworden. En dan is vooral het openen van een nieuw tempelgedeelte een vervelende klus.

    Ik zou het daarom leuk vinden als er bij het openen van een nieuw tempelgedeelte een quest vrijkomt waarin alleen zaken worden gevraagd die bij dat tempelgedeelte horen. Verdeeld over de verschillende diamanten levels zou ik dan willen dat er zoveel GB te verdienen is, dat daarmee het volgende tempelgedeelte vrij te spelen is. Natuurlijk blijft het een vrijwillige keuze of je deze quest doet, en wat je met de verdiende GB doet.

    Het is even lastig wat je moet doen met de spelers die een tempelruimte al open hebben. Bij de omzetting heeft iedereen de benodigde tempelgedeeltes al cadeau gekregen. Nu alsnog een quest voor die tempelgedeelten, levert weer een extra voorsprong op t.ov. spelers die de tempelruimtes nog moesten openen. Maar er zijn ook spelers die vooral de tempelgedeeltes open hebben gespeeld en veel beelden nog niet hebben geactiveerd. Een tussenoplossing dat iedereen van de laatste 2 opengespeelde tempelgedeeltes nog de quest kan doen lijkt me voor iedereen redelijk.

    Een quest met een paar GB helpt volgens mij niet zoveel. Momenteel ben ik bezig met de openstaande quests van Bahamarama, en omdat je daar aantallen van meer dan 20.000 BEP krijgt, levert dat per quest ook een paar GB op. Ik vind het daarom moeilijk om te stemmen.
     
  14. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Wil graag even reageren op een paar dingen Baha is altijd al een eiland geweest waar je geduld moest hebben in de oude Baha duurde het ook lang voor dat je een level omhoog ging. En wij de oude spelers hebben niets cadeau gekregen bij de overgang naar het nieuwe Baha. Bij aanvang van het nieuwe Baha speelde ik al ruim 3 jaar op de farm heb ik vlieglessen moeten volgen en moest veel geduld hebben. En er zijn veel questen waar je veel GB mee kunt verdienen, zijn er behoorlijk wat die je pas in een hoger level kan vrij spelen maar juist daar heb je de TEP nodig. Voor level 229 heb ik 801253 Tep nodig en het worden er steeds meer dus de questen zijn erg welkom voor wat TEP. Je spa zo snel mogelijk vrij spelen is ook belangrijk en ik weet wel dat je dan al een tijdje moet spelen. Zal de questen even laten zien die Tep op leveren.
    kinderdag verblijf, Tiki bar, party in paradijs, Middageten, 2x Heropeningsfeest, 5x schateiland, Bikini collectie, Dolle apenbende, Een smoothie voor ara, Thee totaal, Make up party, De uitverkorene, Camelita´s avontuur, Creatieve eetstokjes, Kamelen karavaan.
    Als ik het optel zijn dat 20 questen alleen in de eerste levels van baha moet je geduld hebben voordat je de gewassen en bomen heb dat hebben we allemaal ondervonden en doen dat nog steeds.Gember en de moringa boom moeten ook even wachten ik hou 100 GB achter de hand je weet het nooit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.