Bananen tips?

Discussie in 'Help archief' gestart door DarkDevilDude, 28 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik heb om alle gewassen en bomen vrij te spelen 390 bananen nodig.

Dan staan er nog 6 fok runes open wat 120 bananen kost.

Totaal dus 510 banenen nodig dat neer komt op 102 levels x 5 bananen.

Heeft iemand nog tips om aan bananen te komen? :D

Ben nu bezig met de quests om de haven vrij te spelen, maar heb daar steeds een vrucht nodig die ik nog niet had haha.

Aghja, we gaan rustig door. Maar kan nog zeker dus veel bananen gebruiken! :p Liever bananen dan sterren nodig.

2. miekekoning

miekekoning Veteraan

In de basis level je het snelst als je hoge TEP dieren/bomen of gewassen neerzet. Soms win je gouden bananen bij events of vaste questen. o_Ok zijn er aardig wat sieritems die TEP geven daarvan voeg ik de FAQ toe.
    Daarnaast kun je je TEP ook verhogen door ambachtsproducten hiervoor te gebruiken en de bonenstaak (als je die al hebt) regelmatig binnen haalt.

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/lijst-met-items-die-tep-geven.14496/#post-202203

Voor de volledigheid ook de FAQ van de bahamarama

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-bahamarama-2-0.4770/

De keuze op wat voor volgorde je de tempel opent is iets wat je zelf moet beslissen.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Heb net alle questen bekeken:

Deze moet ik als eerste
    Lychee
    Mombinpruim
    Zeedruif
    Moringazaad

En deze willekeurig dan kijken:
    Maté
    Kaki
    Cactus
    Koffie
    Hibiscus

Ik vind het jammer dat ik die dingen niet kan kopen op de markt, want dan kon ik de questen gewoon afronden. Maarja, dat is ook het spelletje natuurlijk.

We gaan gewoon vrolijk verder toch! :D

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Als je ze gewoon kon kopen, zou je ze niet meer vrij hoeven te spelen. En in volgorde vrijspelen zoals je ze tegenkomt bij de quests van schateiland, lijkt mij gewoon het handigst.
    En heb je de lychee echt nog niet vrijgespeeld? Die ben je nodig voor kameleonvoer. Dus die moet je zeker als eerste.

Wanneer je in de inventaris niet veel sieritems hebt staan, kun je eerst ook een deel van Schateiland laten zitten en het laatste tempelgedeelte vrijspelen met de hoogste gewassen. Daar is voor ieder gewas een afzonderlijke quest die behoorlijk wat oplevert, en die tijdens langere afwezigheid dus ook de meeste ep op je land geeft.

Verder kun je bij Renzo iedere keer extra TEP vrijspelen en werken ananastaart en andere ambachtsproducten ook goed.

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Nog een tip naast alle prima tips hierboven.
    Heb je het regenwoud al open gespeeld met 250 sterretjes? Dan gaat het levelen op Baha ook meteen een stuk sneller, omdat je 2 x zo veel kunt verbouwen.

-Coco1968- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.