Bananen en sterren

Discussie in 'Help archief' gestart door Eric1965, 30 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eric1965

Eric1965 Gelegenheidsauteur

Ik heb 3000+ bananen en 1900+ sterren.Zit er wat aan te komen dat ik deze weer kan inleveren

astrid1960 vindt dit leuk.
  2. huclana

huclana Gelegenheidsauteur

ik heb 6395 gouden bananen en 11571 sterren en sta ook al lang op iets te wachten.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dat weten wij ook niet. Als er wat komt dan wordt het altijd aangekondigd met een OA.
    Hou die dus altijd in de gaten dan mis je niets

4. PtVdZ

PtVdZ Forumbeginner

Hoe kom ik het snelst aan gouden bananen? Ik heb het spel bijna 9 jaar niet gespeeld.

jolanda13 vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Welkom terug :)

Je kan op verschillende manieren gouden bananen verdienen:
    Bij het levelen op Bahamarama.
    Ze zijn te verdienen bij blijvende quests, dus even kijken wat je daar moet leveren voor gouden bananen.
    Ze zijn soms te verdienen bij events.
    Ze zitten soms in het rad, waar je aan kan draaien als je partytickets of gewone tickets hebt.

Er zijn vast nog meer mogelijkheden, maar dit is wat ik nu even kan bedenken.

jolanda13 vindt dit leuk.
  6. PtVdZ

PtVdZ Forumbeginner

Bedankt!!

farmermikkie vindt dit leuk.
  7. fairie

fairie Commandant van het forum

Er zijn ook producten van de ambachten voor TEP waarbij je dus sneller levelt als je die opeet. Bijvoorbeeld chocoladepannenkoek. Die geeft dan 6.000 TEP. Je zou ook een C.A.T. (courgette-appeltaart) kunnen doen. Die geeft je 60% meer EP en TEP voor 18 uur lang en net als de WAC met een Pinky Pie wordt de tijd verlengd met ca. 5 en een half uur per taartje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.