bamboehut

Discussie in 'Help archief' gestart door BoerinJorna, 26 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerinJorna

BoerinJorna Gevorderde

ik snap niet waar ik de bamboehut vandaan moet halen, heb hem dus niet dus up-grades zijn voor mij dan waardeloos

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Deze kun je vrijspelen in de Apentempel in kamer 4. Je kunt daar het panda-ei kopen en als het is uitgebroed heb je de bamboehut.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

okido gevonden dank je Catje78

Sintra98 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. omatrein

omatrein Gelegenheidsauteur

Ik ben vast 'n oen! Heb alles in de Apentempel vrijgespeeld, maar ben geen panda-ei tegengekomen. Wat doe ik fout???

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Zo ziet (zie ook onderstaande link) de bamboehut eruit. Misschien heb je hem al eerder gekocht en heb je hem ergens op je (spel) boerderij staan. De velden waar je de bamboehut kan plaatsen staan aan het eind van de link vermeld. S6 iig met zoeken.

[​IMG]Bamboehut
    Kan op velden 3,5,6,9,12

Laatste bewerkt: 30 Maart 2020
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. omatrein

omatrein Gelegenheidsauteur

Fantastisch! DANK JE WEL vanDijk. Het plaatje dat je erbij stuurde deed wonderen, dus gevonden! Lief van je dat je hebt gereageerd. Nogmaals mijn dank daarvoor!!!

Sintra98 vindt dit leuk.
  7. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Graag gedaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.