Ballonnenfabriek upgrade!

Discussie in 'Overig archief' gestart door vanDijk1970, 2 November 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Na aanleiding van het onderstaande topic van @Klaartjuh,

    https://board-nl.farmerama.com/threads/kleine-bug-met-ballonnenfabriek.40961/#post-887328

    de volgende opmerking van mijn kant hierover; Ik heb vanmiddag de fabriek (+ de 2 upgrades gekocht) en op de huisdierenveld geplaatst zonder problemen. En nadat ik jouw melding hierover las even de boel daar gecontroleerd en kwam de problemen daar niet tegen @Klaartjuh.

    Misschien is het toeval, maar denk meld het maar even, wist alleen niet goed waar ik het moest plaatsen.
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Fijn dat het jou wel gelukt is, ik kreeg mee dat het niet zou werken. Dus ik dacht laat ik het maar melden voordat spelers er heel veel tijd aan gaan besteden om het voor elkaar te krijgen.
    Ik laat het nog wel staan voor het geval het bij sommigen inderdaad niet mocht werken.
     
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    kom de ballonfabriek niet op huisdierenveld zetten, was geblokkeerd daar, upgrade heb ik nog niet
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Bij de aankondiging wordt ook aangegeven dat je de ballonnenfabriek pas na de 2 upgrade pas in het huisdierenveld kan plaatsen.
     
  5. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ja maar dat werkt dus nu ook niet goed, aangezien de OA duidelijk genoeg is. En als het iemand wel lukt je gewoon geluk hebt sluit ik dit draadje.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.