Balen

Discussie in 'Help archief' gestart door tafeltennisster79, 3 Oktober 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik baal echt! Het is nu voor de derde keer gebeurd, dat ik items op de markt aanschaf, om een quest te voltooien en dat ik vervolgens daarna niet meer weet welke het was een um niet meer terug kan vinden! Het ging om een quest waarbij ik 4 verschillende boomvruchten moest inleveren waarvan de c laatste abrikozen waren deze hem ik een aantal op de markt gekocht. Je kon oa 4 sterren verdienen. Iemand enig idee?
     
    Laatste bewerkt: 3 Oktober 2021
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    de quest markeren met het groene vlaggetje.
     
    tafeltennisster79 en kakelot69 vinden dit leuk.
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Zoals matthias aangeeft en volgens mij al eerder als tip is gegeven door hendrika, kun je de quest waarmee je bezig bent in je favorieten zetten door het vlaggetje aan te klikken. Dat wordt dan groen. Als je dan je categorie op dat groene vlaggetje zet, zie je de quest terug.
    Verder kun je de categorieën en je sortering op diverse standen zetten. Ik zou daar eens wat meer mee spelen en uitzoeken wat voor jou het beste werkt.

    Ik heb de categorieën graag op "Open" staan en de sortering op "Vooruitgang". Zo zie ik altijd de quest bovenaan staan waarmee ik de meeste vooruitgang boek.

    Het is bijna onmogelijk om met de informatie die je geeft de quest te vinden. Er zijn er teveel:oops:
     
  4. Bedankt voor je uitgebreide reactie! Volgende keer ga ik dat zeker toepassen
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.