bakkerij

Discussie in 'Help archief' gestart door avdragt, 12 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avdragt

avdragt Forumleerling

ik heb toen de bakkerij en de jammaker zo kunnen activeren. Mijn moeder speelt nu ook farmerama maar bij haar moet ik de ambachten kopen. Ze heeft de jammaker en de spamanager. hoe krijgt ze de bakkerij of de bloemist

2. miekekoning

miekekoning Veteraan

Als je voor het eerst in de ambachtsbuurt komt kun je kiezen uit de 3 level-40-ambachten.
    Het eerste ambacht wat je doet is gratis, iedereen kan daar dus in beginnen.
    Voor het tweede ambacht betaal je € 1,99 (kan niet in TG).
    Wanneer je twee van deze 3 ambachten in fase 3 hebt gebracht krijg je het derde ambacht gratis. Natuurlijk kan je dit er ook bij kopen voor € 1,99 als je niet zo lang wilt wachten.

o_Ok is er bij de prijzen van Renzo's Jaarmarkt de mogelijkheid om één level-40-ambacht vrij te kopen, dan kun je dus het tweede ook gratis krijgen.

Hieruit begrijp je wel dat het zaak is goed te overwegen welk level-40-ambacht je als eerste en dus gratis gaat doen. Heb je eenmaal gekozen dan kan dat niet ongedaan gemaakt worden,

De level-70-ambachten koop je vrij met sterren in de Boom der Wijsheid.

Bovenstaande komt uit de FAQ van de ambachten. Hopelijk is het zo helder voor je. Ik voeg de betreffende FAQ toe zodat je het in zijn geheel na kan lezen.

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-ambachten-algemeen.7625/

3. marrievand

marrievand Forumbeginner

dank jewel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.