Baharama en boom der wijsheid

Discussie in 'Help archief' gestart door sanneman1969, 22 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Nog 3 standbeelden en dan heb ik alles bespeeld. Het zijn voor mij de minst belangrijke zoals klanten vrijspelen, ik doe hier dus niets mee. Wordt de apentempel eerdaags weer eens aangevuld? Er blijft nu wel heel weinig over voor de spelers in hogere levels. o_Ok de boom der wijsheid heb ik tijden geleden al helemaal vol en ik heb al erg veel sterretjes waar ik nu weinig mee kan, tenzij er weer een nieuw fokdier komt. De uitdaging is nu een beetje weg.

Kortom: komt er binnenkort weer waar uitdaging bij voor de spelers in hogere levels? Want op deze manier spaar ik een hoop sterren en gouden bananen waar ik nu niets mee doe

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Helaas is daar nog niets over bekend, er zullen vast nog meer ontwikkelingen gaan komen hoor. Maar ook ons is op dit moment niet bekend hoe, wat, waar en wanneer.

riekje111 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.