Bahami

Discussie in 'Help archief' gestart door johanna1955, 30 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johanna1955

johanna1955 Gelegenheidsauteur

Goedemorgen;

De Spa-Manager werkt bij mij niet meer.
    Zouden jullie daar even naar willen kijken?
    MVG Johanna1955/ID 18397860

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dingen nakijken kunnen we alleen via support doen. Maar wat is het probleem precies? Kun je er niet inkomen, raak je dingen kwijt, kun je geen producten aanzetten etc ?

Vaak is de oplossing voor individuele problemen om je flash cache te legen, dat kan via deze site:

http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager07.html

Klik op 'alle sites verwijderen' in het blokje in de rechterkolom en daarna je browser opnieuw opstarten en dus ook weer opnieuw inloggen bij Farmerama.

3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Bij mij zijn alle ambachten verdwenen alleen de alchemist staat er nog, ik kwam hier achter omdat ik de melding kreeg dat ik geen buffs zou hebben voor een gouden slot, ik denk dat hier het probleem boven ook mee bedoeld wordt.

Edit: ze zijn weer terug na F5.:)

4. johanna1955

johanna1955 Gelegenheidsauteur

Het werk weer,dus kan slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.