bahamarama

Discussie in 'Help archief' gestart door winny1988, 19 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winny1988

winny1988 Gelegenheidsauteur

jes , ik heb de bahamarama vrij gespeeld. Kan er iemand mij raad geven wat ik het best doe?
    winny1988

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je zou je hogere buren een berichtje kunnen sturen of ze je een ambachtsproduct kunnen sturen waar je tep voor krijgt als je deze op eet ;) Dan ga je snel levels omhoog en kan je in de tempel ruimte er bij kopen op je veld. (je kan ook zelf op de markt anders wat kopen als je er bd voor hebt)

In ieder geval dus eerst je gouden bananen gebruiken om ruimte vrij te spelen. Open in ieder geval niet in de tempel de standbeelden die je meer klanten geeft want die zijn niet nuttig en zonde van je gouden bananen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

gefeliciteerd met het vrijspelen van bahamarama. ik heb je chocoladepannenkoeken gestuurd. als je die "opeet" krijg je 6000 TEP

theav71 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.