bahamarama

Discussie in 'Help archief' gestart door vandaag, 13 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vandaag

vandaag Forumbeginner

Ik ben nu bijna door level 1 heen op bahamarama. Nu twijfel ik, kan ik beter eerst voor een nieuw gewas gaan, of doorgaan om te sparen voor meer ruimte?
    Eerlijk gezegd ben ik het suikerriet wel een beetje zat, maar ik heb maar zo'n klein stukje nu

Groetjes vandaag

nymphje vindt dit leuk.
  2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

dat ligt er ook een beetje aan hoeveel tijd je hebt op een dag... een nieuw gewas duurt langer, dus dan hoef je minder vaak te oogsten en te zaaien. Als je niet steeds om het kwartier oogst, kan dat voordeliger zijn omdat je dan meer EP binnenhaalt.
    meer ruimte betekent echter wel meer ep per vakje...

nymphje vindt dit leuk.
  3. vandaag

vandaag Forumbeginner

Ok dank je, het is dus een kwestie van eigen smaak, en niet zozeer een logica xD

nymphje en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Op dit moment doe je er verstandig aan er eventgewas op te verbouwen en het land zo snel mogelijk groter te maken. Het gaat dan dubbel op, je hoeft niet zoveel suikerriet te zaaien, gaat door die langere eventgewassen sneller omhoog en dus sneller GB voor nog meer ruimte en aan het eind van het event dan langer gewas.

Tegen kuikens die op mijn berichtje reageren zeg ik altijd dat ze me moeten laten weten wanneer ze Bahamarama hebben vrijgespeeld, zodat ik een chocoladepannenkoek kan sturen om door de eerste 3 levels heen te gaan, want je moet echt veel suikerriet voordat je verder kunt, maar misschien heb je op Farmerama level 40 en kun je zelf een chocoladepannenkoek kopen op de markt.

nymphje, bepsels, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. vandaag

vandaag Forumbeginner

Dank je voor je antwoord. Nee ik ben pas level 20 dus duurt nog wel ff voordat ik in level 40 zit. Zet nu maar eventgewassen, dan hoef ik niet zo vaak te oogsten, en level ik ook lekker snel. Nog een oogst en ik kan uitbreiden xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.