Bahamarama

Discussie in 'Help archief' gestart door chantal1975, 30 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1975

chantal1975 Forumbeginner

Een vriend van mij heeft net het eiland geopend en zit in level 4. Hij wil bestellingen vrijspelen ziet hier geen bananen dus weet niet voor hoeveel hij dit kan vrijspelen. Is het niet zo dat je zo gauw je hier zit je automatisch bestellingen krijgt.
    Groetjes namens michell207

2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Je krijgt de bestellingen van Lord Hamelteen automatisch in het woonhuis of bij de cooperatie
    Je hebt nog 2 klanten die je voor 15GB en 30 GB kunt vrijspelen
    Persoonlijk zou ik mijn Gb liever aan andere zaken uitgeven als ik level 4 had, zoals gewassen ,dieren en bomen

3. michell207

michell207 Forumbeginner

Dank je wel. Chantal heeft dit voor mij geplaatst. Helaas na uitloggen en net kijken nog steeds geen bestellingen in het woonhuis. Zie in de apentempel ook het eerste olifantje van lord Hamelteen niet gekleurd kan het ook niet vrijspelen. Kan er iemand naar kijken. Mijn spelnaam michell207 nr.53207976

4. michell207

michell207 Forumbeginner

Sorry voor mijn dubbelpost. Ziet net wat er fout is heb de kaneel nog niet vrijgespeeld dit moet eerst voordat ik bestellingen ga krijgen bedankt mag een slotje op dit topic

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.