bahamarama uitbreiding?

Discussie in 'Overig archief' gestart door missmiertje, 9 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmiertje

missmiertje Gelegenheidsauteur

Ik ben benieuwd of er een uitbreiding van bahamarama komt... Ik ben nu lvl 257 maar kan niets nieuws meer vrijspelen. o_Ok bij de lijst van levels en planten enzo zie ik niets nieuws meer terwijl de levels tot 400 oplopen. De uitdaging is hier nu een beetje weg..

ik wacht met spanning af of er nog wat nieuws komt,

missmiertje

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Bij de officiële aankondigingen staat een bericht van januari van de community managers. Ik weet niet of je dit al gelezen hebt maar dit is een stukje daaruit. Het betreft de laatste regel van dit stukje:

Dit wil niet zeggen dat het Koraalrif nooit wordt gerealiseerd. We hebben ontdekt dat we een andere benadering moeten zoeken dan we in eerste instantie dachten.
    Het is vast en zeker een teleurstelling voor de spelers die er erg naar uitkeken, maar evengoed een les in nederigheid voor het team.
    Dat gezegd hebbende, we weten dat Gouden Bananen een belangrijke rol spelen in het spel en we plannen nieuwe spelinhoud voor Bahamarama in de komende maanden.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

laat maar iets nieuws komen: gewas, bomen of dieren.
    heb bananen genoeg

4. missmiertje

missmiertje Gelegenheidsauteur

We zullen het af moeten wachten dan... Maar een quest waar je gewoon mega veel moet inleveren voor bijzondere dieren of bomen lijkt mij wel wat. Heb nog niet zoveel bananen, ik heb met dit laatste event de laatste zes beelden vrijgespeeld.

5. Leo.netten

Leo.netten Teller

Zou me toch niet verrassen als BP het carnevals event gebruikt heeft om de GB van de farmers aan te vullen. Zodat er veel vrij gespeeld kan worden op baha. Als er dan stallen en bomen bij komen, word de achterstand voor de meeste niet te groot. Nu het rif voorlopig van de baan is zou een extra eiland op baha niet zo gek zijn. Dan is baha het zelfde ingedeeld als de farm

6. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Al tijden geen nieuwe dieren meer gehad op baha, terwijl het bos van de bomen dichtgroeit. En inderdaad een leuke uitbreiding. Ik zit in lvl 275 en bijna 200 gb

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.