bahamarama ep

Discussie in 'Help archief' gestart door miepje40, 1 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje40

miepje40 Forum-overlever

net zijn mijn bomen op de bahama auto geoogst om 21.42 uur
    zie echter dat alleen de punten (47) van de carambola erbij zijn berekend, de punten van de andere bomen zijn er niet bij opgeteld.

2. Leo.netten

Leo.netten Teller

gebeurd vaker op baha punten zijn er normaal ( als het goed is ) wel bij je totaal geteld

3. miepje40

miepje40 Forum-overlever

nou heb er eens opgelet....gebeurt idd vaker....maar bij auto oogst mis ik toch volgens mij punten.....had een 300 a 400 punten moeten zijn maar er zijn maar 47 punten bijgeteld.....bij handmatig oogsten komen wel alle punten erbij.
    zou een Mod. eens kunnen kijken hoeveel punten er gisteren 1 okt om 21.42 uur bij zijn geteld?

4. Leo.netten

Leo.netten Teller

ben wel geen mod maar die zou zeggen stuur een berichtje naar support. Maar ik weet bijna zeker de auto oogst staat het verkeerd maar bij je totale tep klopt het wel. heb er al eerder over gelezen op het forum. Maar een berichtje naar support kan zeker geen kwaad niet vergeten inlognaam en nummer.

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het gebeurd inderdaad vaker, je kan het beste na veld verwisselen of f5 nog een keer checken of het wel of niet klopt met de BEP die is bijgeteld.
    Bij twijfel kun je beter een ticket naar support sturen zodat we het voor je kunnen testen.

6. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Houd mijn stand nu sinds een week bij, en mis elke dag heel veel EP, die dan ook niet nageboekt worden :(

7. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Is al tijden zo dat wat er aan tep telling uit het veld omhoog komt minder aangeeft dan er werkelijk word bijgeteld als je premium auto oogst gebruikt ( ook bij de gewassen ) net nog bij 1/2 veld courgettes stijgen er 2346.4 tep op uit de grond en in de balk tellen er 3386 tep bij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.