bahama quest en gewone quest

Discussie in 'Help archief' gestart door heideroosje, 3 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heideroosje

heideroosje Gelegenheidsauteur

Ik zou het leuk vinden als er weer een paar nieuwe gewassen in het spel komen,
    zodat daarmee weer een paar nieuwe questen kunnen komen ook op de bahama s met de nieuwe en nog nieuwere gewassen die je niet zo kan inleveren maar echt moet zetten omdat je die nog niet hebt. weer uitdagingen niet zoals laatst dat je zo alles in kan leveren. alle hogere levels hebben genoeg op voorraad dus wel wat nieuws zodat je weer moet zetten. een vrolijke boerin gr heidi

2. tinekesfarm

tinekesfarm Gevorderde

Hier en ik het volledig mee eens
    En daarbij tijdsquesten vond ik ook erg leuk ;)
    Gr Tinekefarm

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Leuk om te horen dat je al zo ver bent in het spel. Ik zou het heel leuk vinden als je ook mee wilt doen met de top1000, want als je alles al vrijgespeeld hebt in de tempel hoor je vrijwel zeker bij de eerste 50.
    Laatst is misschien al weer wat langer geleden, maar ik moet de laatste boom nog vrijspelen om de quest van laatst af te kunnen maken.
    Het is waar dat de aantallen goed te doen zijn, dus als je eenmaal iets hebt vrijgespeeld duurt het niet lang voordat je die fase af hebt.
    Een moeilijkere quest (qua aantallen) zou ik dus ook wel leuk vinden, als de beloning er ook naar is.
    Het is waar dat de spelers die voldoende GB op voorraad hebben met nieuwe gewassen ook zo weer klaar zijn. Ik zet geen kwartveldjes en WAC voor blijvende questen, spelers die knechten hebben kunnen dat met hetzelfde gemak wel doen, en hebben dus zo enorme voorraden.
    Dat zou ik ook leuk vinden, en dan echt zoals de restaurantquest dat het om opdrachten van een paar uur tot maximaal een dag gaat. En dat dan voor Bahamarama.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.