Baha: ruimte of bomen/gewassen?

Discussie in 'Overig archief' gestart door kakelot69, 1 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik zit weer eens met een dilemma: ik ben driftig banaantjes aan het sparen en binnenkort dient zich de mogelijkheid aan om een tweede deel kristalwatervallen te openen. Maar van het eerste deel werd ik niet echt blij: ik kon er precies vier stallen op kwijt en een paar bomen dus dat zette niet echt zoden aan de dijk. Aan de andere kant: wat ik nu kan openen in de apentempel schiet ook niet op, qua mogelijke TEP.

Wat hebben jullie gedaan: ruimte of apentempel?

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Op mijn hoofdaccount heeft die vraag nooit gespeeld, en op mijn account van dit jaar was ik ook al een half jaar aan het spelen voordat de kristalwatervallen kwamen.
    Ik had daar het geluk gelijk een wolkenrij vrij te spelen die veel TEP opleverde. Het levelen gaat daar erg hard. Ik ben dus steeds de GB in gaan leveren voor zaken die ik nodig had voor questen. Ik heb nog lang niet alles vrij gespeeld, maar toen de kristalwatervallen kwamen had ik al een lang gewas voor de nacht en voldoende vrijgespeeld om te weten waar ik de velden voor moest gebruiken. Ik heb dus de GB gelijk gebruikt voor extra ruimte, terwijl ik nog niet voldoende GB heb om de tempel leeg te spelen.
    Op dit moment heb ik weer 47 GB staan, terwijl ik nog geen koala heb, geen zeehonden en meer dan 10 bomen nog mis, nog gewassen vrij moet spelen, maar ik vind het prettig om niet gelijk alles op te maken, zodat ik iets vrij kan spelen wanneer dat nodig is voor een event. Dat is me dit jaar 2x gebeurd. Dat ik blij was dat ik de GB had staan omdat ik anders niet mee had kunnen doen.

3. Aloryan

Aloryan Commandant van het forum

extra ruimte, daardoor level je sneller en heb je sneller genoeg voor die apentempel.

Je kan ook vaak tijdens de langdurige quests nu nog doorboeren voor de gewone quests. wat ook weer bananen oplevert.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ja, ik zou ook voor de extra ruimte gaan. Maar de tip van Coco om wel wat GB achter de hand houden is ook nuttig. Uiteindelijk krijg je alles wel, als je maar geduld hebt. Dus ff doorsparen, ruimte vrij maken en een voorraadje GB achterhouden. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.