bagagelabel

Discussie in 'Help archief' gestart door ikeliza, 14 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikeliza

ikeliza Regelmatige auteur

hallo allemaal, mijn vraag is of er al iemand tijdens de oogst, een bagagelabel heeft gehad. heb ook al de kistjes in mn inventaris geopend maar daar ook geen 1 gehad en ik had er heel veel. heb nog geen questen gedaan waar de xl xxl gereedschap inzit.
    groetjes ikeliza

dutchboy vindt dit leuk.
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

De bagagelabel is nog vrij zeldzaam en komt niet met grote aantallen uit de oogst en kistjes maar ze komen echt. Alleen moet je soms iets langer geduld hebben. Maar om niet heel lang te hoeven wachten zijn er dit keer een aantal te behalen met de tijdelijke quest 'de vliegshow'. ook zijn daar nog een aantal gereedschapskisten te behalen waardoor je nog extra kans hebt.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. mamiagk

mamiagk Forum-expert

heb tijdens het oogsten in ieder geval een naar boven zien komen, inderdaad nog heel weinig maar ze komen dus wel met oogsten

dutchboy vindt dit leuk.
  4. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

o_Ok ik heb er één uit de oogst van de gewassen gekregen.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. owl.

owl. Levende forumlegende

o_Ok hier 1 label tijdens het oogsten gekregen en een paar uit de kistjes van de tijdelijke ganzenquest.

dutchboy vindt dit leuk.
  6. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

hier al 2 keer een label bij oogsten en een paar uit xxl kisten

dutchboy vindt dit leuk.
  7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

inmiddels 2 bij oogst

-doppie- vindt dit leuk.
  8. ikeliza

ikeliza Regelmatige auteur

heb ik er ook 2 uit die vliegshow quest. die koffers dan. maar niets uit de oogst. of uit kistjes van dekippehok. we wachten maar af.

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.