badge voor de reptielen

Discussie in 'Help archief' gestart door leogroningen, 10 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leogroningen

leogroningen Junior expert

Waarom krijg ik bij de fok van retielen alleen maar steeds farmmunten i.pv. de rode badge.
    Er staat toch echt in de faq, dat je gegarandeerd de badge krijgt van je bv. reptielen. En naar mijn idee zijn bv. de kikker en kameleon toch wel reptielen.

2. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

De kikker is geen reptiel maar een amfibie. De kameleon is wel een reptiel dus daar zou je badges moeten krijgen.

3. leogroningen

ze hebben allebei hetzelfde tekentje van de schildpad in de fokkerij, zodoende dacht ik dat beide reptielen waren.
    Ik heb intussen wel de dierenindeling gevonden wat welk dier voor soort is

4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

de kikker heeft geen schildpad als tekentje maar de kameleon en anaconda wel.

5. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Als je de FAQ gelezen had heb je kunnen zien dat er een overzicht bij was geplaatst van de categorie-indeling.
    Bij deze dan nog maar eens:
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/categorie-indeling-dieren.25828/

6. leogroningen

hier nog een reactie voor buikie1512
    als je mijn bericht goed had gelezen dan had ik al zelf de categorie-indeling al gevonden.

7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Met de nadruk op "al" o_O

Sintra98 en janniekwak vinden dit leuk.
  8. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Aangezien de vraag beantwoord is sluit ik dit draadje

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.