Babyboom

Discussie in 'Help archief' gestart door DarkDevilDude, 11 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Huh? Waarom 2x babyboom achter elkaar? :eek:

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

het zal wel zijn omdat heel wat spelers (-sters) extra supervoer verdiend hebben met het vorig event. en ook omdat er veel te verdienen viel (en valt) met de aankoop van supervoer. ik heb er geen probleem mee, ik koop alleen als ik het echt nodig heb. dus, voor wie wil investeren, graag, dan spelen wij zo goed als gratis.
    groeten en goede nacht

3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

okee, maar de laatste paar keer babyboom, valt me op, dat hij eigelijk nooit meer overslaat.
    altijd 1 vooruit en 1 terug. ?

4. |-|ans

|-|ans Forummeester

Tja.. er wordt wel meer (in alle stilte) "bijgeregeld".. zo zijn de prijzen van het rad, ook de party-draaien, ook niet meer wat ze geweest zijn.. :(

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Blijkbaar vond BP dat nodig, misschien leuk voor de spelers die in het weekend nooit veel tijd hebben. Gelukkig is babyboom nooit een verplichting om mee te doen.
    Inmiddels ook al weer afgelopen dus zodoende:

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.