babyboom?

Discussie in 'Help archief' gestart door Nadira1990, 6 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadira1990

Nadira1990 Forumbeginner

Ik dacht dat ik gister een aankondiging over een babyboomdag had gezien met een supervoer aanbieding, ik heb nu stallen klaarstaan om te oogsten een een rozegelei lopen maar ik kan er niks meer over vinden in da oa. ?Ik dacht dat ik de aankondiging vanochtend nog zag alleen ging het ineens pas om 18.00 u van start dus ik dacht ik wacht gewoon met oogsten van m'n fokmotels. Maar nu kan ik dus ineens niks meer vinden erover. Ben ik bijziend geworden? hellup

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Babyboom begint inderdaad vanavond (vrijdag) om 18.00 uur.
    Er staat een aankondiging van bij de events (mini-event 6-8 februari). Supervoeraanbieding en babyboom staat in dezelfde aankondiging, even scrollen.
    Je kunt je fokhotels na 18 uur oogsten, dan krijg je wel die kans op extra dieren of een extra fokdier. Wel jammer van de roze gelei, maar die is gelukkig niet zo duur.

3. Nadira1990

Nadira1990 Forumbeginner

Gelukkig, ik dacht al dat ik andere lenzen nodig had ofzo :p
    Moet ontzettend wennen aan die nieuwe indeling van t forum, heb al 2 en een half jaar niet gespeeld, er is zoveel veranderd. Maar t mysterie is opgelost. Ik wacht gewoon tot 18.00 uur, die ene verspilde roze gelei is jammer dan.

farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.