babyboom day

Discussie in 'Help archief' gestart door richard9654, 12 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. richard9654

richard9654 Forumbeginner

er is aangekondigd dat om 14.00 baby boom day begint , maar bij mij is dit niet te zien . Ik heb al meerdere male terug op gestart maar zonder resultaat ? kunt U me helpen want de tijd ervoor is al bijna 3 uur voorbij !!! Groetjes

User: richard9654ID: 24013046

2. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Babyboom begint om 18u.

3. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Deze vraag heb je ook al eerder gesteld en daar heb ik je antwoord gegeven
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/babyboomday.28414/

4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

En het is helemaal niet nodig om nu in paniek te raken. Naar ik heb begrepen hoef je je fokstallen maar twee keer vol te proppen om het event te halen, dus binnen maximaal twaalf uur is het gepiept. En dan heb je nog de hele zondag om voor je lol wat te fokken.

5. miekekoning

miekekoning Veteraan

Zoals inmiddels duidelijk zal zijn is de baby boom reeds om 18.00 begonnen. Daarom sluit ik dit draadje.

Daarnaast wil ik meegeven dat het niet de bedoeling is om 2 keer hetzelfde draadje te openen. Er komt vanzelf antwoord en er is inderdaad geen reden tot paniek.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.