baby zit

Discussie in 'Help archief' gestart door [truus], 8 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [truus]

[truus] Gelegenheidsauteur

ik ben met de baby zit bezig en heb de eerste al lang klaar daar kreeg je een dier die zou je 12 moeten hebben als je alles klaar hebt waar staan die dan want ik heb gekeken bij de dieren op farm maar daar staan ze niet bij en ook niet op het hooft veld wie kan mij zeggen waar ze staan groetjes truus

2. |-|ans

|-|ans Forummeester

Je krijgt geen dier maar een verblijf voor de kameleon. Die zou je bij je stallen moeten kunnen vinden. Dan kun je die ergens neerzetten en net zoveel kameleons kweken als je maar wilt.

Aanvulling: pas vanaf het moment dat je level 66 hebt bereikt kun je die verblijven plaatsen.

Laatste bewerkt: 8 Januari 2015
  3. [truus]

[truus] Gelegenheidsauteur

daar staan de stallen niet maar kan het er aan liggen dat ik die nog niet open heb gespeeld ik ben nu al op 80 dus daar kan het niet aal liggen

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

De kameleonverblijven kan je terug vinden in het kistje bij de stallen waar je andere dieren ook staan.. Anders misschien even opnieuw inloggen, dat wil ook vaak helpen. Als ze dan nog steeds spoorloos zijn mag je een ticket naar support sturen. Dat kan via de link in mijn handtekening, wel even je usernaam en idnummer vermelden.

Wat ook nog kan heb je misschien nog niets ingeleverd en een bruine kip gekregen. Die vind je terug in de schuur bij je fokdieren en komt ook tevoorschijn als je hem wilt inleveren in de coöperatie of als je verder wilt fokken.

5. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ze staan helemaal ergens achteraan.... dus als je van achter naar voren zoek vind je ze vast.
    Ik kon ze eerst ook niet vinden toen maar bij stallen kameleon ingetypt :)

6. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

Kan iemand mij het volgende uitleggen;
    Bij de babysit quest kun je kameleonverblijven verdienen. Echter deze zijn pas vanaf level 66 inzetbaar. MAAR vervolgens maakt men ons er op attent dat men kameleonvoer vanaf level 2 kan aanmaken. (HOEZO. vossenbes! en lychee!. gaat ém niet worden dus)

7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Vanaf level 2 is het voer in de molen zichtbaar zoals standaard met dit soort dieren/stallen die niet zomaar met BD te koop zijn. Maar je kan het inderdaad nog niet maken.

8. bommelbij

Hallo Klaartjuh.

Kun je mij dan ook het volgende toelichten.
    Ik ben level 80 speler en baha 71. Ik heb uiteraard nog niet alle baha producten tot mijn beschikking. Echter op de markt zie ik diverse Baha producten te koop staan waar ik nog niet aan toe ben, terwijl er andere producten niet te koop staan die ik graag zou willen. En ja ook ik weet dat ze eventueel te koop moeten worden aangeboden. (voor mij bijv. paprika en lychee)

9. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

In geval van dieren, boomvruchten en gewassen op Bahamarama die je moet vrijspelen door gouden bananen in te leveren in de apentempel zul je ze pas op de markt kunnen zien en kopen als je die hebt vrijgespeeld.
    In geval van dieren en boomvruchten die uit de mysterieuze stekjes/stallen zijn gekomen en dus niet via de apentempel worden vrijgespeeld zul je ze wel op de markt kunnen zien en ook kunnen kopen. Deze bijzondere dieren en bomen worden doorgaans standaard in het spel gezet als zichtbaar vanaf level 2 of 3.

10. bommelbij

Heel hartelijk dank voor je uitleg. Nu moet ik dus nog harder aan het werk om verder te komen ; > ))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.