avatar plaatsen

Discussie in 'Help archief' gestart door desert-devil, 26 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devilsdesert

    devilsdesert Forumleerling

    o_Ok ik vind het jammer van deze aan passing. Weer een verbetering die niet werkt.
     
  2. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    ik vind het jammer dat er op voorhand al weer geklaagd wordt terwijl de vraag uitstaat. Ik vraag me soms af waarom ik er zoveel vrije tijd in stop als na een antwoord dat de vraag uitstaat er meteen voluit negatief gespuwd wordt.
     
  3. devilsdesert

    devilsdesert Forumleerling

    Sorry, toontje. Maar dat jij zoveel vrije tijd er in steekt vind ik super. Maar waarom wordt het voor sommige van ons zo moeilijk gemaakt om je avatar te plaatsen. Daar heb ik problemen mee. ik bewaar ook al mijn url's in een bestand maar dat bestand wordt dus niet els tekening of zo iets gezien, maar dat in het bestand 40 url codes staan jammer dan. Misschein dat je nu mijn cq onze om min begrijpt. Op het oude forum kon ik die codes wel plakken en knippen of anders om. Ik ben dan misschien een digi beet. Maar daar zijn er vast meer van. Kijk als het antwoord, niet door jouw alleen, gegeven is, van google een programma en dan kun je hem wel plaatsen, maar welk programma en welke is goed en welke is gratis en op welke blijft je plaatje altijd staan. ik weet het niet, en door dit soort problemen,waar ik nu dus mee op gezadelt wordt pas ik voor een avatar. Wel jammer ik had er altijd een hete leuke staan. Dus even voor alle duidelijkheid ik ben NIET BOOS, maar wel teleur gesteld. Ik kat het ook niet af deze up date, het is / ziet er mooi uit. Maar soms......, ik hoop dat je het nu beter snapt wat in bedoel.
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Zo gaan de dingen wel door elkaar lopen.
    Jouw probleem heeft niks te maken met het nieuwe forum.

    De link die je in de excel hebt opgeslagen loopt dood, ook als je die in de adresbalk of in Google plakt.
    Daar kunnen wij niks aan doen, de website waar jij je avatar hebt opgeslagen heeft deze om de ene of andere reden verwijderd.
    Waarschijnlijk omdat er te lang geen activiteit had plaatsgevonden, maar misschien ook simpelweg omdat er een bevestigingsmail dat je die website nog echt gebruikt voor de opslag niet door jou is beantwoord.

    Naar het waarom kan ik alleen maar raden, maar feit is dat je avatar op die externe website niet meer te bereiken is. Vergelijk maar met dat je een koffer in een kluis op het station zet. Als je die na een week nog niet hebt opgehaald dan wordt die door de beheerder van de kluisjes verwijderd.
    En dan kun je wel bij de perronopzichter gaan klagen, maar die kan er niks aan doen of veranderen.

    Wat je dus moet doen (kan doen, je moet niks) is de avatar opnieuw op een website opslaan en dan kun je hem plaatsen.
    En heb je het eigenlijke bestand van het plaatje niet bewaard, dan kun je bij de bannermakers om een nieuwe vragen.
     
  5. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Je avatar kun je niet plaatsen met een url maar is een plaatje dat op je harde schijf staat. Van daaruit moet je het uploaden. Je banner kun je niet vanaf je harde schijf uploaden daar heb je wel een url voor nodig.

    Dus heb je een url voor jouw avatar, zul je die url moeten openen en van daaruit je plaatje kunnen opslaan op je harde schijf dan kun je jouw avatar weer uploaden. Ik ben geen pc deskundige maar dat is altijd zo geweest ook in het oude forum. Als jouw url niet meer werkt zou kunnen betekenen dat je plaatje om een of andere reden is verwijderd door jouwzelf of door je hostprogramma. Ik heb op je url geklikt en inderdaad je plaatje opent niet.

    Wat ik je als tip kan geven is, zoek een reactie van jouw zelf op in het oude forum en sla van daaruit je plaatje op, op je harde schijf dan kun je het weer plaatsen. Hier is de link naar het oude forum https://board-nl.farmerama.com/


    Ik ben even aan de gang gegaan om voor jou te zoeken in het oude forum en dit heb ik gevonden bij jouw profiel
    https://board-nl.farmerama.com/member.php?u=340815

    Misschien kun je hier iets mee. Succes
     
    Laatste bewerkt: 28 Augustus 2014
  6. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

  7. devilsdesert

    devilsdesert Forumleerling

    Ron, dit is dus de eerst die mij ,als digi onkundige, goed uit legt waar de schoen niet past. Ik beheer de url, maar niet de plaatjes. o_Ok heb ik geen opslag van deze of gene app of wat dan ook. Jammer maar dan maar zonder. Dit zal ook wel voor andere boeren en boerinnen gelden
     
  8. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    Er is met betrekking tot de techniek niets verandert tussen het oude en het nieuwe forum voor wat betreft de avatar en de handtekening.

    Avatar zal je zelf het plaatje op je PC moeten hebben staan en kan je dan uploaden, was ook zo op het oude forum

    Handtekening kan je alleen een plaatje plaatsen middels een bestaande link naar het plaatje, was ook zo op oude forum
     
  9. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Nu wil ik niet vervelend doen, maar pas geleden gingen er een aantal banners uit de lucht doordat een host ze niet meer wilde of kon hosten. Daar zijn veel vragen over geweest en toen is ook het advies gegeven, ook van de maakster van de banners, om je banner en avatar zelf op je harde schijf te zetten en ik bedoel nu wel de afbeeldingen niet de url. Dat is een hele kleine moeite, gewoon een kwestie van kopiëren en opslaan als je de topic heb bezocht waar je banner staat. Meer is het niet. Had je dat toen ook gedaan was het voor jou een kleine moeite geweest de zaak alsnog terug te zetten. Nu ook want je hebt van beide banners de url in het oude forum gekregen waar jouw banners stonden. De avatar daar kon er maar eentje van getraceerd worden helaas voor jou. Dus misschien een goede leer voor de volgende keer dat je jouw eventuele nieuwe banners en avatars zelf als plaatje opslaat en beheerd en niet als url.

    Laat je in de toekomst een nieuwe banner en/of avatar maken, sla deze dan op door met je rechter muisknop op het plaatje te gaan staan en dan kiezen voor kopiëren en plakken op je harde schijf. Ik heb ondertussen als zeker 10 banners op mijn harde schijf staan die ik zo weer kan hergebruiken.
     
  10. devilsdesert

    devilsdesert Forumleerling

    Wat snap u niet van mijn opmerking, ik ben een digi beet. En oja, ik kom al sinds een HELE lange tijd op het forum niet verder dan de OA. Daar ik het niet zo aan genaam meer vind. IK heb dus niet alles mee gekregen.Ik kruip, denk oik maar weer terug ij mijn eigen holletje. En laat het forum weer zo als voor heen aan de andere. Zonder avatar. Met vriendelijke groet DEVILsdesert
     
  11. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Nou ik ben ook geen computerdeskundige. Maar als je het nu zo doet als omschreven kun je altijd bij je banners en avatars en is dit probleem voor jou en vast heel wat anderen die deze topic hebben gevolgd uit de wereld ;) succes
     
  12. desert-devil

    desert-devil Forumleerling

    Ron of Toon,
    Ik denk dat ik als topik opener maar om een einde vraag.
    Ik vind de sfeer een iets gespannen worden, en ook ik laat het hier dus maar bij.
     
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Dat is zeker niet de bedoeling dat jij het idee krijgt dat er een gespannen sfeer is. Ik wil best even met je proberen dat je die avatar geplaatst kan krijgen en als je echt een slotje wil, is ook prima hoor. Wat jij wil :)

    edit voor de volledigheid: een stilstaande avatar, als je een bewegende wil zitten we met dat technisch probleempje natuurlijk.

    edit 2 ik heb even gespiekt op oud forum en ik vermoed maar zo dat je deze als avatar wil?

    [​IMG]

    In dat geval, vergeet even wat je al op je eigen pc hebt staan en sla bovenstaande plaatje even op. Doe je door er met de rechtermuisknop op dit plaatje te klikken en dan te kiezen voor 'afbeelding opslaan'. Zorg er voor dat het bij je afbeeldingen/ foto's word opgeslagen en dat het een naam heeft die je makkelijk terug kan vinden.

    Ga dan bovenaan het forum en klik op je eigen naam en dan door naar 'avatar' zoals in dit voorbeeldplaatje van het orakel:

    [​IMG]
    Daarna krijg je ongeveer zo'n scherm maar dan in de huidige forumkleuren:

    [​IMG]
    Klik daar op 'bladeren' en dan kun je op je eigen pc tussen je afbeeldingen het plaatje opzoeken die we net hebben opgeslagen.
    Als je de goede hebt op oké klikken en dan hopen we dat je weer voorzien bent van een avatar :)
     
    Laatste bewerkt: 28 Augustus 2014
  14. desert-devil

    desert-devil Forumleerling

    Doe maar op slot, ik beheer niet de plaatjes en de kunde om ze, de avarars te plaatsen. Ik probeer het later misschien nog wel eens, ik heb al hulp van een goede vriendin. Dus wel bedankt.
     
  15. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Oké succes in ieder geval :)
    Op verzoek:

    ~gesloten~
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.