Avatar plaatsen via url

Discussie in 'Overig archief' gestart door devilsdesert, 27 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. devilsdesert

    devilsdesert Forumleerling

    kan het mogelijk gemaakt worden om je avatar weer te plaatsen via de url code die onze banner makers geven. Ik bedoel dus zo als je de banner in voegt in je handtekening.
     
  2. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Waarom zou je dat willen? Ik zou het liever andersom zien: dat je de banners op dezelfde manier kunt plaatsen als de avatar nu. Niks geen ingewikkeld gedoe met uploaden enzo. Ik had inderdaad moeite met het plaatsen van mijn avatar, maar dat kwam alleen omdat ik nog niet door had dat dit veel gemakkelijker ging dan eerst!:D:DxD
     
  3. VlinderHoeve

    VlinderHoeve Gelegenheidsauteur

    Ik zou ook liever zien dat je je banner net als je avatar zou kunnen plaatsen.
    Gewoon zonder url. Van mijn banner heb ik geen url maar wel het plaatje op mijn laptop staan.
    Nu lukt het me dus niet meer om mijn banner nog te plaatsen.... erg jammer
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    Dit is eenvoudig op te lossen.
    Je kunt het plaatje gratis uploaden bij allerlei websites, bijvoorbeeld bij http://www.imgdumper.nl/ (en dat kan ook zonder een eigen account te hebben of aan te maken).
    Daarna kun je je banner plaatsen met behulp van de directe link die zij je geven.
     
  5. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik weet niet of je facebook hebt...maar ik plaats m'n banners tegenwoordig in een onzichtbare map op FB en van daaruit ik heb ik dan de url om hem op het forum te gebruiken ;)
     
  6. devilsdesert

    devilsdesert Forumleerling

    Ik heb het niet zo met FB en al die andere media. Ik ben graag iets minder zicht daar. En ben ook graag eigenaar van mijn bestanden. van daar het op slaan in Excel. Werkte altijd goed, een van de banner makers maakt een banner geeft mijn de link, hij of zij weet waar het plaat je staat maar ik niet.
    Dames heren moderatoren kunt u dit draadje even afknippen?
    ;)Daar het probleem zich heeft opgelost zie hier naast:music::music:
     
    Laatste bewerkt: 31 Augustus 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.