Automatisch uitloggen

Discussion in 'Help archief' started by hunter914, Dec 6, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hunter914

hunter914 Forumbeginner

Hallo,

Vanmorgen kon ik gewoon inloggen op mijn account, hunter913, maar nu niet meer. Al de hele middag en avond logt mijn account automatisch uit als het laden op 25/26% komt. Mijn andere account doen het wel. Ik heb al andere browsers en computers geprobeerd, maar steeds hetzelfde probleem alleen bij hunter913. Dit account, hunter914 doet het wel. Weet iemand de oplossing voor dit probleem?

Groet hunter

2. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Ik had ook problemen om in te loggen vanavond, 5 x geprobeerd, modem zelfs opnieuw opgestart. Maar nu gelukkig gelukt, zat ook al te kijken of meer mensen er last van hadden.

3. hunter914

hunter914 Forumbeginner

Bij mij werkt het nog steeds niet. Weet iemand een oplossing?

4. boerin71

boerin71 Gevorderde

Als ik mijn velden aan het legen ben, logt het systeem automatisch uit. Dit probleem had ik vanmorgen niet. Zodra ik weer inlogt haal ik dezelfde velden weer leeg, dus is het allemaal niet geleegd. Wat is er aan de hand?

5. mamarina73

mamarina73 Forumbeginner

Bij mij precies hetzelfde. Ik kan niet oogsten, want dan wordt ik uitgelogd. Ik kan wel op de markt kopen/verkopen. Het duurt
    al de hele middag.

6. boerin71

boerin71 Gevorderde

Het is bij mij na de middag begonnen, ook bij onze kinderen, en het is nog steeds gaande. Mijn boerderij is wel verder gegaan, maar kan nog steeds niets doen...

7. boerin71

boerin71 Gevorderde

En nu zie ik dat bij de kinderen alles onkruid geworden is :( Hoe kan dit allemaal??

8. boerin71

boerin71 Gevorderde

Router hebben we uit en weer aangedaan. Pc gereset... Het is een raadsel...

9. mamarina73

mamarina73 Forumbeginner

Bij mij ook nog steeds zo. Andere browser geprobeerd, maar niets helpt. :(

10. boerin71

boerin71 Gevorderde

Bij ons ook, de hele pc opgeschoond, ik kan 4 of 5 stukjes grond leegmaken en dan word ik automatisch uitgelogd.
    User: -boerin71-ID: 30180537

11. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Er zjn geen problemen met de werking van het spel op dit moment.
    Als het zoals nu op individuele basis gebeurt moet je eerst denken aan grote schoonmaak op je pc (CCleaner en de flashcache leegmaken).

Dan kijk je of je wellicht grote dingen op je netwerk hebt lopen, bijvoorbeeld het downloaden van een film, het bekijken van livestreams, Facebook, Skype, andere online-games.
    Die kunnen zoveel capaciteit van je computer en/of internet vragen dat Farmerama te traag respons krijgt en constateert dat je offline bent. Wat resulteert in automatisch uitloggen.

Is dat ook niet aan de hand, probeer dan eens een reset van je kabelmodem en als je die los hebt je wifi-router.
    Gewoon die gedurende minimaal twee minuten van de stroom afhalen.

12. papapeerke

papapeerke Forumbeginner

Al het bovenstaande geprobeerd, maar het probleem is er nog steeds.

Sintra98 likes this.
  13. .corrie.

.corrie. Teller

hier ook problemen, ik dacht laat ik me vandaag ff verwennen met een knechtencoupon,
    dus aangezet en jam gegeten en nu zijn de knechten zo lui dat ik uit het spel gegooid wordt
    dus dat fokken gaat ook niet wat worden, hoop dat het snel verholpen wordt

14. boerin71

boerin71 Gevorderde

Alles hebben we gedaan. Helaas. Het probleem blijft bestaan...

Sintra98 likes this.
  15. RonSchoof

Op basis van tickets aan support heb ik een en ander gecheckt.

Aan de server-kant zijn er geen problemen.
    Waarschijnlijk wordt het probleem veroorzaakt door een instabiele verbinding.
    Sinds gisteren zie ik meer klachten in het ip-bereik 213.247.64.xx hetgeen duidt op een probleem bij deze provider. Misschien is het voldoende als je je kabelmoden reset (minstens twee minuten zonder stroom zet).
    Zo niet, dan raad ik contact met je provider aan.

Cornelly52 likes this.
  16. boerin71

boerin71 Gevorderde

Ik heb contact gehad met de provider, alles was goed en stond goed. Ik begrijp het écht niet... Is het mogelijk dat u mij helpt...Het is voor mij één groot raadsel...

17. langelaar

langelaar Forumbeginner

Help!! o_Ok ik heb hier last van. Ik zag wel dat er pas geleden een beveiliging update is geweest van Adobe Flash PLayer voor Windows 10. Deze heb ik verwijdert maar dat leverde geen oplossing.

Sintra98 likes this.
  18. boerin71

boerin71 Gevorderde

Ja, daar lijkt het bij ons ook op. Alleen wij hebben geen Windows 10 maar 8. En ik kan het écht niet vinden...

Sintra98 likes this.
  19. RonSchoof

Het vervelende is dat ik niemand van het kastje naar de muur wil sturen.
    Maar het probleem ligt echt bij routit-kliksafe, als provider of leverancier van je provider, want alleen spelers daarvan melden dit probleem.
    En wereldwijd niemand anders.

Op de BP-servers is ook niets te zien, behalve dat er uitgelogd wordt vanwege een time-out van de aanvrager van de verbinding.

o_Orzaken van het probleem kunnen divers zijn, van een te kleine bandbreedte omdat er teveel gebruikers op dezelfde verbinding zitten tot hardware storingen. Dat kan ik niet zien en dat kan ook BP niet zien.

Gebeurt het telkens uitloggen alleen op bepaalde tijdstippen, dan kun je zeker zijn dat er teveel verbindingen over dezelfde lijn moeten zodat als het druk is iedereen in de file staat.
    Voor sommige internetacties is het niet erg als je in de file staat, dan duurt alles steeds wat langer maar gaat wel door. Maar bij een online spel moet uit veiligheidsoverwegingen de poort dicht als er te lang niets gebeurt.

Gebeurt het uitloggen op alle momenten van de dag dan denk ik eerder aan een kapot apparaat bij de provider waardoor er permanent te weinig bandbreedte is om alle gebruikers van dienst te zijn.

Je kan dit -als je een handige kennis in je omgeving hebt- laten testen door de provider te pingen en de upload en download snelheden op verschillende momenten te meten.
    Maar dat gaat veel te ver voor onze ondersteuning, daarvoor moet je echt iemand uit je omgeving om hulp vragen.

Cornelly52 likes this.
  20. mamarina73

mamarina73 Forumbeginner

Bedankt voor de reacties. Ik ga contact opnemen met de provider.

Cornelly52 and Sintra98 like this.
Thread Status:
Not open for further replies.