automatisch aanmelden

Discussie in 'Help archief' gestart door Rijanne, 13 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rijanne

Rijanne Forumleerling

• Het is niet toegestaan om te dubbelposten en bumpen van je vraag is niet nodig, er komt vanzelf een keer een mod langs die antwoord geeft.
    als ik mij aanmeld, komt mijn naam en wachtwoord automatisch te voorschijn, hoe kan ik dit uitzetten, want mijn wolkenrij geeft dan 44 aan en geen 71, waardoor ik veel misloop.
    Rijanne 15384144

Is bij mijn medefarmers niemand die hier ook last van heeft, hellup en bedankt

Laatst bewerkt door moderator: 15 December 2015
  2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik snap je vraag niet helemaal. Als ik mij aanmeld, dus inlog in het spel, komt mijn naam en wachtwoord ook automatisch. Door op mijn naam te klikken, kan ik ook een andere naam invullen.
    Maar wat dit te maken heeft met jouw aantal bonestaakrijen, is mij helemaal niet duidelijk.

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Dit heeft niks met elkaar te maken.
    Als je al je wolkenrijen wilt zien moet je in het menu aan de linkerkant van de staak kiezen voor alle rijen, waarschijnlijk heb je daar nu de progressiebonus geselecteerd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.