Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Jee Miekje, als we jou toch niet hadden..... Ik heb het event ook kunnen uitspelen maar het was echt op het nippertje. Vanwege de warmte 1 nacht slecht geslapen en dus een keer extra geoogst. En gehaald. Maar ervoor je bed uit moeten? Tjonge ....
     
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende



    je moest voor het spel spelen toch aangeven wat je wilde hebben ? ik gaf dan de verkorting van de arcade kast aan
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Daarna moest je hem nog activeren als je hem ging oogsten en weer vullen
     
  4. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Ja dat klopt maar als je die boosters eenmaal had moest je ze wel activeren bij dat knopje met de 3 pijlen. Dus voordat je ze ging oogsten booster activeren. Dan kreeg je een verkorte tijd.

    Weet je dit voor de volgende keer;)
     
  5. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier niet gehaald maar snapte het hele spel ook niet :p had van alles elke keer te kort voor de stallen tja volgende keer maar weer...
     
  6. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    ik heb hem ook niet gehaald. Kwam vooral pixelharten tekort
     
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende



    oww..dat wist ik dus niet..dacht dat het meteen in ging.....:oops:
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  8. heleen1955

    heleen1955 Junior expert

    event niet gehaald, begreep het ook niet helemaal
     
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik ook niet gehaald je had teveel nodig helaas . Op naar de volgende event s6
     
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

  11. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik was gisteren om kwart voor 6 klaar. Ik had er nog een oogst inzitten om om kwart voor 10 te kunnen gaan leveren, maar ik zag eerder dat ik het ging redden. Ik heb echt alleen maar geoogst, niets geleverd, tot de laatste dag.

    Ik had een late start door onduidelijkheid door ontbreken van de FAQ
    Twee maal een oogst gemist (keer te laat, keer wekkertje die stil stond)
    Keer niet goed gegaan met aantal gewas/voer maken, waardoor een arcadekast niet gevoerd kon (opgelost door m pas te voeren toen de eerste drie klaar waren. Liep er dus echt 1 hart door achter.
    Een keer vergeten de 2 gratis spellen te doen.
    Keer verkeerde boosters gekregen doordat ik niet oplette

    Ondanks alle perikelen, hield ik aan het eind toen alles (wolkenrij en 3x verder) binnen was, een hart, een big, 2 boosters (een arcadebooster en een +6) en nog wat stripboeken, pixels en een berg gewas over (laatste volle veld niet meer geoogst omdat ik er klaar mee was).

    Detail.. Ik heb de laatste harten niet meer omgezet naar biggen. Ik heb gespeeld met 24 biggen, 7 harten en overig. Ik had nog 10 munten en heb er 10 bijgekregen. Niets gekocht dus.
     
    jolanda13, vinc051 en nientje1950 vinden dit leuk.
  12. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Tijdens Schattenzoektocht is het de bedoeling om dan materialen in te leveren voor wat er te halen is in hokjes 4/8/12/16?
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    In die hokjes lever je drops of gewas in
    Dat zou je meerkeren kunnen doen
    De beloning die je er voor krijgt is een andere naam en uiterlijk van de sieritems
    Geen verandering van wat ze als beloning geven
     
    Feelosopher, Borkie en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Zo hier de derde fok quest alweer in geleverd. Op naar volgende week voor de laatste fok quest.

    S6 iedereen die met welk event dan ook bezig is.
     
  15. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Er zit wel verschil in beloningen van de sieritems die je kan maken, zo zijn er 4 die 10% geven over de sieritems.
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
  16. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    Even een vraagje, ik heb net vakje 4 ingeleverd en heb dus peddels gekregen maar nu weet ik niet precies wat ik daar mee moet of wat de bedoeling daarvan is. Kan iemand dat misschien even verduidelijken?
     
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Als je vakje 4 vier keer hebt ingeleverd kan je het eerste sieritem links onder maken.
     
    Aliyee94 vindt dit leuk.
  18. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Niet helemaal waar, met 1 keer leveren van het aantal drops / eventgewas kun je al een sieritem maken. Om ze alle vier te maken moet je dan nog steeds weer inleveren, hoeft niet allemaal in een keer mag ook per keer. ;)

    Had heel heel heel veel mazzel met oogstbonussen. Nog 315 drops en ik ben klaar.
    o_Ok even met susimest en supermest gestrooid tijdens bonnussen. Ging echt heel hard 4500 gewas per oogst xD
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  19. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    Oké dankje Venus! Had de vakjes wel gezien linksonder maar wist niet zeker of ik ze gelijk kon inleveren of beter even kon wachten
     
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Had ook een aantal bonussen plus de Jack's die ik nog bezit , hier nog 155 drops en dan klaar.