Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    En ik ga de wolk net niet halen, zo jammer.
    Dit is de eerste keer dat het mij niet is gelukt in de ruim 11 jaar dat ik speel! Die verschillende
    oogsttijden nekte mij. De boekenkasten doen vind ik wel leuk:music:
    Maar ja zoals mijn oma altijd zei, Brand is erger en dat is zo
     
    linnepin1969, Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    Ik ga het ook niet redden ,jammer.
     
  3. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Bij mij precies eender ... ik kom helaas een dag te kort (2 begrafenissen gehad) Nog nooit meegemaakt in de 13 jaar dat ik speel dat ik het niet haal. Maar het zij zo!
     
    KennyMaradonna vindt dit leuk.
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier is het nog wachten op 1 super big figuurtje voor de wolkenrij en daarna heb ik als het goed is ook voor de rest genoeg op voorraad.

    Morgen start er weer een nieuw event op de hoofdakker en woelige weide waar we ook de drop-items van krijgen

    Engelse Faq:

    https://board-en.farmerama.com/threads/treasure-hunt-v2.46056/#post-301923

    totaal nodig:

    20.700 eventgewas
    1.160 di's

    edit:

    Als je alle upgrades wilt halen voor het sier-item zijn de totalen:

    23.700 eventgewassen
    1.325 di's
     
    Laatste bewerkt: 15 Mei 2024
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier nu het hele event uitgespeeld. :music: had 9 gewassen over. xD Staat nog wel van alles op het land maar dat is nog niet klaar. Dit vorige event had ik alleen de wolk en nu alles gehaald ondanks het rommelen en te kort aan spullen.
    Ik vond event wel leuk maar erg lastig en ingewikkeld.

    Nieuwe event wat morgen begint sla ik even over. Even lekker rommelen op mijn boerderijtje. :)
     
    pipelepo, farmermikkie en janniekwak vinden dit leuk.
  6. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

  7. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Hiep hoi, het event klaar. Ik snap er niets van, het duurde een paar dagen voordat ik het spel goed begreep, uiteindelijk lukte het en de game vind ik erg leuk en ging telkens goed. Ben superblij. Veel succes voor degenen die het nog proberen te halen. Met dank aan de hulpverleners:D
     
    pipelepo vindt dit leuk.
  8. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hier toch nog het hele event uitgespeeld:D
     
    schaapje52 en pipelepo vinden dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier op verschillende boerderijen uitgespeeld
    Omdat mensen het niet zelf konden
    Dus ik heb hem 5 keer helemaal gespeeld
    Nu graag weer een normaal event
    :oops:
     
    vinc05, schaapje52, gelderblom en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Lieve

    Lieve Halfgod

    het laatste item ga ik niet halen de rest wel
     
  11. mamiagk

    mamiagk Forum-expert

    pfff, op het laatste nippertje toch alles gehaald. nog 109 virtuele pompoen en verder alles opgemaakt. had het niet verwacht meer!
    volgende keer toch eerst goed kijken wat de bedoeling is, desnoods inderdaad op engels forum
    dank voor ieder die heeft uitgelegd, dat heeft toch net het verschil gemaakt!
    toch nog een vraagje, die pandamunten, moet ik die nu uitgeven of beter bewaren, blijven die staan voor een volgende keer?
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. Gretha45

    Gretha45 Junior expert

    Zag het somber in en lang gewacht met inleveren. Maar toch ver gekomen, alleen laatste item niet gehaald. Boekenkast vind ik een leuke game en haalde daar ook alles dubbel wat natuurlijk goed uitkomt. Door de feestdagen wel veel oogsten gemist.
     
    mamiagk vindt dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    De pandamunten blijven staan tot de volgende keer en als het goed is verdwijnen de upgrades die je met de vorige pandamunten hebt gekocht na het event uit het spel -.-
     
    mamiagk vindt dit leuk.
  14. mamiagk

    mamiagk Forum-expert

    dan koop ik er nu niets voor, dank je wel!
     
  15. jolanda13

    jolanda13 Teller

    zo toch nog alles gehaald,
    en nog even antwoord aan thea1963,ik koop nooit geen mandjes,
    was er deze event niet goed bij ,dus ik deed maar wat
     
    schaapje52 en gelderblom vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo niet verwacht, maar ik heb het gewoon gered. Alleen de laatste stap kon ik niet meer maken. Stiekem vandaag op werk even geoogst en dus gezorgd dat ik nog een keer de 4 pixel harten kon oogsten, daardoor kon ik nog 2 keer een superbig maken in de namiddag en net alles geoogst en ingeleverd. Zelfs de munten voor een mogelijke volgende keer :inlove:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Helaas ik kom 6000 punten te kort voor de wolkenrij, omdat ik een uur verkeerd heb gekeken naar de tijd van de arcadekasten, die zijn nu over 50 minuten klaar (n dat terwijl ik nog een versneller over had). En natuurlijk geen een manier om in 8 minuten die punten nog ergens vandaan te krijgen. :cry:
    Helaas mijn eigen fout.
     
  18. sanne22011

    sanne22011 Regelmatige auteur

    Bijna gehaald, ik vond deze quest heel moeilijk, veel te lange tijden.
    Volgende keer bedenk in mij eerst, voor dat ik er aan begin.
    Dit was tot nu toe de moeilijkste quest voor mij.
    Volgende keer beter,:(
     
  19. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik snap er niks van...hoe hebben jullie het kunnen halen terwijl je geen boosters kunt gebruiken....ik heb 4 x per dag geoogst en alles geprobeerd....die pixelharten bleven bij mij op 17 uur als ik die ingaf bij het spel spelen?
     
  20. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Heb je wel de boosters aangezet voor je het voer aan de arcadekasten gaf? Dan werkte ze prima.
     
    pipelepo vindt dit leuk.