Archiefdraadje: Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ben ik niet de enige die van alles te kort komt om iets te maken. xD
     
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dan moet je wel genoeg pixelharten hebben om de comic stal te voeren die vraagt er 2 per keer.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik heb er nog 12 op voorraad :) , lijkt er wel op dat het dit keer niet helemaal te halen is zonder aanschaf van mandjes of strikt om de 4 uur oogsten, zodra ik weer eventgewassen over heb zet ik er weer een arcade stal op -.-
     
    Laatste bewerkt: 14 Mei 2024
  4. vinc05

    vinc05 Forum freak

    hier het event afgesloten, bij mijn kleine broertje level 9,10,11 nog .
    pixelharten staan op het land dus ook daar vanavond klaar.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Ik ben klaar, ik heb geen mandjes gekocht, wel redelijk strikt kunnen oogsten, niet om de 4 uur uur, maar ik moet 's nachts toch altijd naar de wc, dan even vlug oogsten, meestal om de 5 uur, ik heb niet altijd de arcadeversneller gepakt, maar ook de boom, dan duurt die 5 uur en ik krijg 12 pixelfruit.
     
    schaapje52 en vinc051 vinden dit leuk.
  6. boerflora

    boerflora Forumleerling

    Pff. Ben ook klaar, dankzij de eerste tabel van Mieke. Dank hiervoor. Heb 2 mandjes van 99 cent gekocht, maar had ze eigenlijk niet nodig.
     
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik ga s'nachts hier niet de pc aan zetten om extra te oogsten :pxD, maar je zou zeggen dat als je 4 keer per dag het eventgewas kan oogsten en 2 keer per dag de arcade stallen dat je dan het event op een normale manier zou moeten kunnen halen en met een normale opzet ook genoeg eventgewas zou moeten hebben om het voer van de paradise comic stallen te kunnen maken :oops: -.-
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nu 3 superbigs. De stal staat weer aan dus op naar nr 4. Dan nog eentje te gaan voor de wolk.

    Event duurt morgen toch tot 10 uur in de avond?

    Ik heb bijna elke dag vrij nauwkeurig geoogst en ook nog vaak 5 keer op een dag. Bij mij zit/zat het in de boekenkast spelen volgens mij, denk ik. Op het speciale veld vind ik altijd een event wel leuk, maar deze is erg lastig en je moet echt elke keer op tijd oogsten en de rest ook in de gaten houden.
    Maar ik ben al goed op weg naar de wolk. Ben er bijna. :music:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Klopt, het event duurt inderdaad tot morgenavond 22:00 uur, je bent al verder dan mij met dit event :wuerg:xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Achteraf gezien hadden we een apart hulpdraadje nodig voor dit event, dan was alles veel overzichtelijker geweest qua tips etc.
    (en natuurlijk de NL Faq :oops: )
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou beter bijna mosterd na de maaltijd dan helemaal niets. xD

    Ik ben echt heel erg blij met de hulp ook al was het later. Nu kan ik het met de hulp de wolk toch nog halen. Anders had ik die niet gehad. Voor de volgende keer is er ook mooi de uitleg en de boekenkastvoorbeelden. :music:

    Dank je wel hoor. :D
     
    knoepertje vindt dit leuk.
  13. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Met de tips en het schema van @miekje9 kom ik toch verder dan verwacht. Ik sta nu voor de wolk die kan ik morgenvroeg binnen halen. En dan nog maar ff kijken hoever ik woensdag nog kom.
    Maar de wolk ga ik nu zeker halen. :D
     
    Boeretrien1, miekje9 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik blijf zeer waarschijnlijk steken bij fase 8. Die 5 varkens gaat mij niet meer lukken...
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik vond dit een heel naar event. Ben morgenochtend pas klaar.
    Een Nederlandse FAQ zou toch wel helpen, vooral bij zoiets ingewikkelds als dit.
    (Niks tegen de mods, ik blijf vinden dat Hamburg goede FAQ's moet sturen en ruim op tijd. En ik vind ook dat ze wel iemand kunnen aannemen om die FAQ's in het NL te maken.)
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  16. Lieve

    Lieve Halfgod

    die 5 doen me ook de das om, ik ga het ook niet halen

    ja nederlands FAQ zou handig zijn want google's vertaling laat toch te wensen over, plus de uitleg is ook helemaal anders opgesteld
    zelf begin en einde word gewoon met een dag aangegeven. Nee handig is het niet met zo'n ingewikkeld event
     
  17. mamiagk

    mamiagk Forum-expert

    voor mij ook onzeker of ik deze ga halen, voor mij helpt een faq ook om voor te bereiden , weten wat er gaat komen. heb nu maar wat gedaan. dat spel met die boeken op de plank duurde lang voor ik doorhad hoe dat moest. en nu elke keer te weinig gewas of te weinig van die harten om weer verder te kunnen. tja, soms is het maar zo, in ieder geval een picolo kist, ook altijd leuk.
     
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gelukkig ben ik niet de enige die dit event niet haalt.
    Ik had het kunnen halen als ik er vannacht uit was gegaan om de hartjes te oogsten en een keer eventgewassen, maar dat gaat mij wel heel erg ver...
    Jammer, maar ach ook geen grijze staak, dat is het positieve er weer aan ;)
     
  19. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Hier kan de vlag uit.
    De wolkenrij gehaald en de 2 sieritems als bonus ook.
    Land staat nog vol met van alles maar beter zo dan iets te kort.
     
    pipelepo vindt dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het is mij gelukt met hulp.xD Als ik die niet had gehad, dan had ik de wolk ook niet gehaald.

    Ik heb de wolk gehaald, zo blij. :music:
     
    knoepertje, Nella58, -matthias1952- en 5 anderen vinden dit leuk.